Ter aanvulling, zitten wel wat fillers in dit product (specifiek genoemd op de verpakking). Ik heb het nu op de deurposten en dorpels zitten, ook de zwarte hoogglans kappen zijn er ideaal mee te behandelen! Ik heb daarna nog een laagje Tough Coat er over gezet.......super glad!ivo's zei:Triple³ All in One:
- zelfde verwerking als de Rejuvenate, maar dit product laat dus een beschermlaagje achter
Dat de beading en sheeting niet optimaal zijn na het wassen kan zijn als de shampoo nog wat achter gelaten heeft. Lather zou dat eigenlijk niet moeten doen, in mijn ervaring spoelt het er ook zo af (zelfs nadat het op de lak gedroogd is). De lak sheet dan ontzettend en na nog langer spoelen is de beading ook weer top.Ewald zei:Ik heb de Lather shampoo nu twee keer gebruikt. Ik ben er eigenlijk niet tevreden over.
Daar zit het probleem denk ik,Ewald zei:Beide keren merkte ik dat tijdens het afspoelen na het wassen er in eerste instantie water over het hele dak leek te zitten, terwijl ik gewend was dat door de beading zich snel grote bolle druppels vormen. Het afgelopen halfjaar heb ik uitsluitend met Dodo Juice Supernatural Shampoo gewassen.
zet ik er even bij in post #19!SkyBuMp zei:Ter aanvulling, zitten wel wat fillers in dit product (specifiek genoemd op de verpakking). Ik heb het nu op de deurposten en dorpels zitten, ook de zwarte hoogglans kappen zijn er ideaal mee te behandelen! Ik heb daarna nog een laagje Tough Coat er over gezet.......super glad!