• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto Finesse

Aangezien Auto Finesse binnenkort verkrijgbaar is bij carclean, leek me dit topic wel op zijn plaats.

Goeie producten? met welke heb je al ervaring?

bron:
https://www.Carclean.com/merken/Auto_Finesse


Bekijk bijlage 31666
Bekijk bijlage 31667


Ik gebruik reeds al enige tijd Auto Finesse en echt heel goede ervaringen mee..
-de Lather shampoo super..
-crystal (glass).. ruikt fel naar alcohol maar uitstekend
-Verso alles cleaner is top..
-Satin bandendressing doet zijn werk..
-Spritz interieur ontstoft en cleaned zeer goed die trouwens ook zeer lekker ruikt..
-Imperial wheelcleaner heb ik zo wat mijn bedenkingen..
-Finale Quickdetailer vind ik echt heel goed voor gladheid en extra glans toe te voegen
de spraybottles ogen zeer mooi maar vind ze net niet comfortabel genoeg soms.. zie foto van een aankoopje die ik onlangs heb gedaan.. zeker te proberen waart..
 

Bijlagen

  • FAFCA4C3-7C4C-42DA-868D-2DB520B1193C.jpeg
    FAFCA4C3-7C4C-42DA-868D-2DB520B1193C.jpeg
    192,1 KB · Weergaven: 157
Auto Finesse is back & tegen redelijke prijzen, ik vind het top! Ook al vind ik enkele producten iets zwakker in hun range. Enige reden waarom AF nu plots wel terug op de webshop te vinden is?
 
Auto Finesse is back & tegen redelijke prijzen, ik vind het top! Ook al vind ik enkele producten iets zwakker in hun range. Enige reden waarom AF nu plots wel terug op de webshop te vinden is?
We zijn met AF tot een regeling gekomen die beide partijen tevreden stelden en ze hebben een aantal hele mooie producten dus vandaar :)
 
@Jansen - Zo dan, dit is wel een heel duidelijk filmpje! :D Vaak zie je filmpjes waarbij alleen de behandelde kant wordt afgespoten met de HD en dan; ''Kijk, werkt goed!'' ... De onbehandelde kant wordt dan niet afgespoten met de HD en dan is mijn idee altijd dat je deze kant met de HD ook een stuk ''schoner'' had kunnen zpuiten zonder prewash.

Nice!
 
  • Leuk
Reactions: Jansen