Goedemorgen. Vikash hier.
Ben al sinds 2002 erg verliefd op mijn bolide. Ben sindsdien een trotse bezitter van een Astra G cabrio.
Door de jaren heen veel geld aan besteed aan mijn "heilige koe". Wie kent het niet?!
Sinds 2010 staat alles op een laag pitje.
Toen kwamen er andere dingen op het pad waaronder een eigen woning en ook ergens tussendoor vader geworden van een gelukkige dochter.
Paar zware financiële jaartjes gehad waarbij ik een motorfiets moest inruilen voor een ruime family-car. De gemiddelde vader snapt me wel.
Nu krijg ik weer wat financiële speling en dan kan ik weer mijn geld vergooien in de bodemloze put [emoji38] net als mijn andere hobby (fotografie)
Ik ben me na jaren aan het inlezen over het machinaal detailen.
Dit heb ik ooit eens laten doen door ene John uit Spijkenisse. Hij heeft mijn wagen zo goed gedaan, dat het gewoon een soort chroom-grijze finish had gekregen. Ik wilde er gewoon niet mee rijden. Zo walgelijk goed gedaan. Ik herinner me dat ie carnuba-wax had gebruikt van Sviss wax. En natuurlijk ook de claying en polishing ervoor.
Verder heb ik het toen bijgehouden met de 2 emmer methode. Helaas was John gestopt met het detailen. En toen heb ik er verder ook niks meer mee gedaan.
Maar nu ga ik het toch wagen om volgend maand een dap 900+ te kopen.
Ik lees me even in over de juiste pads, clay, cleaners, polisher, metal/chrome-polish,ontvetter & wax.
Tips voor betere betaalbare droogdoeken en ander microfiber materiaal zijn ook welkom [emoji106]
Ik heb nog een zwarte 2014 Nissan qashqai met een erg magere lakdikte. Zeker bezuinigingen bij de Nissan-fabriek. Dus hiervoor kijk ik ook een polish dat niet teveel aantast.
Dat was het dus wel een beetje.
Ik ben niet echt zo'n forum-poster. Maar meer een die meeleest.
Ik hoop hier een goede "community" te hebben voor fijne communicatie.
Allen een fijne dag toegewenst met veel mooie beading, want hier regent het alweer [emoji297][emoji98]
Ben al sinds 2002 erg verliefd op mijn bolide. Ben sindsdien een trotse bezitter van een Astra G cabrio.
Door de jaren heen veel geld aan besteed aan mijn "heilige koe". Wie kent het niet?!
Sinds 2010 staat alles op een laag pitje.
Toen kwamen er andere dingen op het pad waaronder een eigen woning en ook ergens tussendoor vader geworden van een gelukkige dochter.
Paar zware financiële jaartjes gehad waarbij ik een motorfiets moest inruilen voor een ruime family-car. De gemiddelde vader snapt me wel.
Nu krijg ik weer wat financiële speling en dan kan ik weer mijn geld vergooien in de bodemloze put [emoji38] net als mijn andere hobby (fotografie)
Ik ben me na jaren aan het inlezen over het machinaal detailen.
Dit heb ik ooit eens laten doen door ene John uit Spijkenisse. Hij heeft mijn wagen zo goed gedaan, dat het gewoon een soort chroom-grijze finish had gekregen. Ik wilde er gewoon niet mee rijden. Zo walgelijk goed gedaan. Ik herinner me dat ie carnuba-wax had gebruikt van Sviss wax. En natuurlijk ook de claying en polishing ervoor.
Verder heb ik het toen bijgehouden met de 2 emmer methode. Helaas was John gestopt met het detailen. En toen heb ik er verder ook niks meer mee gedaan.
Maar nu ga ik het toch wagen om volgend maand een dap 900+ te kopen.
Ik lees me even in over de juiste pads, clay, cleaners, polisher, metal/chrome-polish,ontvetter & wax.
Tips voor betere betaalbare droogdoeken en ander microfiber materiaal zijn ook welkom [emoji106]
Ik heb nog een zwarte 2014 Nissan qashqai met een erg magere lakdikte. Zeker bezuinigingen bij de Nissan-fabriek. Dus hiervoor kijk ik ook een polish dat niet teveel aantast.
Dat was het dus wel een beetje.
Ik ben niet echt zo'n forum-poster. Maar meer een die meeleest.
Ik hoop hier een goede "community" te hebben voor fijne communicatie.
Allen een fijne dag toegewenst met veel mooie beading, want hier regent het alweer [emoji297][emoji98]
Laatst bewerkt: