@Al-bundy ... nee nog niet ik kan niet echt een loods vinden waar we eventueel binnen kunnen staan.... Ik ben me nog wel rot aan 't zoeken en vragen bij verschillende mensen, maar krijg niet echt antwoord. Hebben jullie een idee? Buiten is het best wel koud vermoed ik of het regent.
Scherp, en dat zo voor het weekend.Meestal staan ze ook, maar hier komen de zit-grage friezen
Ja Leeuwarden heeft er volgens Google 1
"Carwash Leeuwarden bv"
Of het wat is weet ik niet... "never been there"
Ziet er hip uit, vanaf daar zijn alle parkeergarages in het centrum ook makkelijk te bereiken, wellicht dat het bij die carwash zelf ook te doen is. Misschien dat onze Leeuwarder @JanMarten er eens langs kan toeren?
haha dat is die naast de gamma zeker?? Bij carwashleeuwarden daar sta je echt overdekt hoor... hele mooie hal alleen betwijfel of er genoeg licht binnen is om te detailen.... maar goed dan zelf maar zaklampen mee nemen?Die wasgarage kan je idd binnen ook zelf aan de gang wel raar zit zelf in Leeuwarden op school en mijn vriendin woont er maar ben nog nooit deze speciafieke wasgarage tegen gekomen... ken wel 1 daar sta je met je kont en je snuffert zo in de wind te wassen
haha dat is die naast de gamma zeker?? Bij carwashleeuwarden daar sta je echt overdekt hoor... hele mooie hal alleen betwijfel of er genoeg licht binnen is om te detailen.... maar goed dan zelf maar zaklampen mee nemen?
@Tom98Tuinstra Dan zit je aan de andere kant van Leeuwarden inderdaad.... Hemrik is het andere industrie terrein van Leeuwarden. Er zitten zoveel van die wasstraten in Leeuwarden, maar de enige mooie en overdekte is carwash....