• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autodetail Friesland

JanMarten

Detailing addict
12 jun 2016
170
63
Leeuwarden
Goedemorgen,

Ik ben al een tijdje lid ondertussen en leer steeds meer nieuwe dingen. Gisteren met 2 forumleden mijn auto helemaal gepolijst, ook hier zullen foto's van verschijnen in de show off. Nu ben ik eigenlijk benieuwd of er nog forumleden zijn die in de buurt van Leeuwarden wonen?

Eens een keer gezellig middag detaillen en kennis uitwisselen.

Ik hoor graag van jullie.
 
Lijkt me zeker leuk! Ben nog een beginner die z'n eerste stappen nog moet zetten en het lijkt me wel wat om eens samen te detailen en zo kennis te vergaren.

Leuk initiatief!
 
Leuke reacties allemaal... Ik zou zeggen dat we misschien wel een keer kunnen meeten met zijn allen... Ben wel benieuwd in hoeverre jullie door jullie buren, vrienden en familie voor gek worden verklaard haha... Hier zeggen ze altijd het is maar een auto toch denk ik daar anders over haha...
 
Ja ik hier ook de overbuurvrouw poetst de hele auto en velgen met 1 spons en dreft ze vroeg of ik ook tijd over had zodat ik haar auto kon doen maar dan blijf ik aan de gang :innocent:
 
  • Leuk
Reactions: JanMarten
Haha... Ik ben ook de enige in de straat de rest gaat allemaal door de wasstraat en heb gisteren mijn auto gewassen en ben vandaag weer eens door die smerig polder heen gereden dus weer een aantal dode vliegen op mijn bumpert.... Staan ze weer raar te kijken van die buurman staat nu alweer met zijn hele hebben en houwen buiten de auto te wassen.... Alhoewel het sinds een paar dagen mee valt want de wax addict finale wax doet goed zijn werk bijna niets hecht en je bent zo klaar met wassen .....
 
Mijn pake was vroeger commissionair in aardappelen en uien, iedere dag de polder op en del. De 405 echt iedere dag enorm smerig en onder de drek. Maar toen was ik nog klein, had die een jaarabbonnement op de wasserette en gingen we vet vaak door de wasserette, en dat was cool! :cool:
 
  • Leuk
Reactions: JanMarten