• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autofinesse revive interieur

Piett

Detailing rookie
14 mrt 2014
16
0
33
Goedemiddag, Ik heb de kunststof delen aan de buitenkant behandeld met revive. Kan ik dit ook voor binnen gebruiken? Ik denk zelf van wel, het is namelijk toch ook gewoon kunststof? Voor de zekerheid stel ik de vraag toch nog even hier. Kan je revive voor het interieur gebruiken? En zo niet, waarom niet? Gr. Piett
 
Ik heb het op de (harde) kunststof delen van de Astra ook zitten ter vervanging van Natural Look. Zit er nu bijna een jaar op en het is nog steeds keurig netjes zwart.
Bijkomend voordeel is dat je niet van die rare strepen krijgt als het nat wordt wanneer je bijvoorbeeld je deur opent als het regent.

Bij de focus heb ik er overigens DLux opgezet en ook dat werkt uitmuntend, zeer makkelijk af te nemen en vuil hecht zich nauwelijks vast.
 
  • Leuk
Reactions: Woody
Zolang het kunststof hard is, kun je ook op de interieurdelen een SiO2 coating zetten, de Gyeon Q² Trim werkt daar bijvoorbeeld ook prima op.
 
Alles wat aan de binnenkant zit is voor mij interieur ja :)
Goed om te weten dat het kan. Ik weet meteen een aantal dingen die ik ermee onder handen kan nemen.
 
Ik heb het ook op de "zachte" delen gesmeerd omdat die toch wel vergrijsd waren. Kleur kwam mooi zwart terug en zit er nog steeds netjes op. Waarom zou het alleen op de harde delen kunnen?
 
mij lijkt de revive te vettig voor interieur. Ik vermoed dat het alleen maar meer stof zal aantrekken
 
Natural look op deurposten geeft met regen vlekken vandaar op die plek al eens revive aangebracht en ik heb niet kunnen constateren dat dat stof aantrekt. Dus wat mij betreft kan dat prima
 
Misschien dat ik ook gelijk een vraag mag stellen over de Revive zonder een nieuwe topic te openen: ik zat te lezen dat het dus ook voor rubbers is. Kan je het dus ook gebruiken als dressing voor je banden? Kan er nergens wat over vinden.
 
Op DW zitten een aantal tevreden gebruikers van Revive op de banden. Ikzelf vond het niet 100% geslaagd: de banden zogen de Revive nogal fel op, waardoor er veel product nodig was. Gaf wel een mooie, donkere kleur, zonder glans, de standtijd was beter dan mijn oude bandendressings (Turtle, Autoglym Tire Shine) en het spetterde niet. Ik heb nu de AF Satin Tyre gel. Prima spul !