• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autoglym Ultra Deep Shine

tomellen

Detailing addict
19 nov 2009
34
52
Hallo

Ik twijfel al een tijdje om de Autoglym Ultra Deep Shine te bestellen. Wat is jullie ervaring met dit product? Zitten er veel cleaners in? Hoe zit het met de glans en de bescherming?

Graag jullie advies.
 
Waarvoor en waarom wil je het product gaan gebruiken? UDS heb ik jaren terug enkele keren gebruikt. Vond de verwerking echter erg ongemakkelijk, waarschijnlijk omdat ik teveel gebruikte. Was wel tevreden over het resultaat, maar er zijn makkelijkere producten die hetzelfde bereiken. Super Resin Polish is een product wat ik je eerder zou aanraden als je bij Autoglym wilt blijven. Daarbuiten zijn er ook hele mooie alternatieven die ook erg gemakkelijk zijn in gebruik en die misschien beter aansluiten met wat je wilt bereiken.
 
Bedankt Chris. Ik zoek eigenlijk een glaze die ook bescherming geeft. Vroeger gebruikte ik de Blacklight van Chemical Guys maar Carclean verkoopt dit merk niet. Als je suggesties hebt, post het zeker!
 
@tomellen; aah ok, Super Resin Polish van Autoglym is in feite een glaze met heel veel fillers, met een heel klein schuurkorreltje, lakcleaner en een klein beetje bescherming. Dus die zou je kunnen kiezen.
Alternatief met langere bescherming is: https://www.Carclean.com/product/Gl...tor_Nanopolymeer_coating_500ml_GPC_500_100554
Maar daar heb ik geen ervaring mee.

Wat je ook kan doen is een wax met fillers nemen; en dat zijn de Soft99 Fusso waxen. Als je een product zoekt zoals omschreven zou ik voor deze kiezen. Ik vind het een erg leuk product.