• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autosmart Tardis leverbaar?

Op DW gebruikt echt bijna iedereen die Tardis, dat is echt wel opvallend goed spul volgens mij. € 25 euro voor meer dan een gallon is absoluut ook niet duur.
 
om het maar eens omhoog te schoppen, heb hier nu 5 liter staan.... ruikt zwaar chemisch denk niet dat ik het durf te gebruiken..
 
Is die tardis er ook in kleinere eenheden eigenlijk? Ik zoek zoiets, maar 5 liters gebruik ik van zn levensdagen niet :) Dit is ook waarom ik geen Body Solvent neem puur vanwege de grote eenheid.

Iemand een idee?
 
madtraxx zei:
Ik haal wel even 5 liter bij, misschien dat mensen ff kunnen pmen welke meer willen hebben (5 liter)

Komt goed, ik vraag een collega van me (FRfreak) wel of hij de fles mee wil nemen. Wat zijn de kosten (eventueel via PB) voor een liter?
 
Ik heb inderdaad op detailingworld veel positieve ervaringen gezien met Tardis, ik zou het willen hebben om de binnenkant van velgen van teerspetters te ontdoen.
 
remonrace zei:
Ik heb inderdaad op detailingworld veel positieve ervaringen gezien met Tardis, ik zou het willen hebben om de binnenkant van velgen van teerspetters te ontdoen.

Daar zie je het heel vaak voor worden gebruikt inderdaad en met positief resultaat. Daar zoek ik het ook voor onder andere :cool:
 
MartijnIbi zei:
Daar zie je het heel vaak voor worden gebruikt inderdaad en met positief resultaat. Daar zoek ik het ook voor onder andere :cool:

Misschien een domme opmerking maar daar kun je uitstekend en veilig (wel niet roken]d~^ ) wasbenzine voor gebruiken, bovendien op elke hoek van de straat te verkrijgen voor weinig.
 
Deze zijn wel prijstechnisch weer een stuk hoger. Hebben deze alternatieven dezelfde power op de binnenkant van je velg om het teer weg te halen?
 
Jup, beter duur dan niet te koop ;)

En de geur is van beide alternatieven een stuk verdraagzamer.
 
Ik vind beide tegenvallen en overweeg ook Tardis, het mag dus ietsje sterker, maar moet ook niet de "overkill" hebben van bijvoorbeeld "Thinner".....
 
Tardis is een stuk sterker dan TarX en de Valet Pro variant. Ik heb ze alledrie staan, maar probeer Tardis altijd te vermijden. Doeken die je gebruikt met Tardis kun je meteen weggooien, anders ruikt je wasmachine dagen naar dat spul.
 
Tot nu toe alles eraf kunnen krijgen met TarX, opsrayen, in laten werken, inmasseren en afnemen.
 
Ik wil ook niet de illusie wekken dat dat niet zo is. Tardis werkt wellicht wat sneller, maar TarX krijgt bij mij uiteindelijk ook alles weg.:)^