• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

AVA Evolution Series P60

expor

Detailing guru
14 mrt 2017
386
150
Omgeving Eindhoven
Alleen maar 25 gebruikt op een K5 Karcher, is 145 bar als ik mij niet vergis. Een smallere straal vind ik zelf fijner en zeker niet gevoel dat ik op punt sta de lak eraf te stralen.

• Leuk
Reactions: ArjanB

Dreier-Reihe

Detailing guru
15 feb 2016
547
128
38
Breda
@Thomaso hier ook aan het kijken voor een Ava. In bovenstaande openingspost zeg je dat de varionozzle bevalt, (20-40-60 graden volgens mij?) en dat je ook de losse nozzles hebt bijbestelt en de 40 graden daarvan gebruikt.
Mijn vraag is , wat is nou het grote voordeel van de losse nozzles, als een prima werkende vario nozzle ook al die standen kan bieden, het is toch €50 aan extra nozzles..

ArjanB

Detailing addict
10 dec 2012
55
65
De vario is of 20, of 60, niet traploos verstelbaar
Dat is teveel of te weinig voor auto wassen, ik heb om die reden ook de nozzle set erbij moeten kopen. Jammer, had liever alleen de 40 willen kopen want de rest (20 en 60 in vario, turbo) zit er al bij...

• Leuk
Reactions: Dreier-Reihe

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.259
198
42
De nozzles zijn 19 euro los per stuk dus vandaag we die niet los hebben. En dan heb je nog de P30-P60 en P70-P80 en een P90 variant dus het moet allemaal driedubbel ingekocht worden. Dat maakt het wel lastig voor ons.

• Leuk

Thomaso

Detailing guru
9 mei 2018
182
135
Omgeving Nijmegen
@Thomaso Mijn vraag is , wat is nou het grote voordeel van de losse nozzles, als een prima werkende vario nozzle ook al die standen kan bieden, het is toch €50 aan extra nozzles..

Precies wat @ArjanB zegt. De 60 graden is net te slap voor auto wassen, de 20 te sterk. Met die laatste schiet je nog een passerende oma van d'r e-bike. Dus opzich doet de vario nozzle goed z'n werk, voor auto wassen vind ikzelf de 40 fijner. Als je alleen de HD gebruikt om je auto te wassen kan ik me voorstellen dat € 50,- extra om o.a. de 40 graden nozzle te hebben wat veel is. Echter krijg je er ook andere nozzles bij en een verlengstukje, ik gebruik het meeste wel.

• Leuk

Dreier-Reihe

Detailing guru
15 feb 2016
547
128
38
Breda
Nog een vraagje, klein beetje off-topic. Maar die Gardenaslang die jij daar hebt, daar zit een rode bol aan. Dat kan ik nergens op hun site vinden. Is die voor schokken op te vangen, en waar krijg je die?.

Bijlagen

• E423261B-4691-4989-A091-4479B02B3F3F.jpeg
    E423261B-4691-4989-A091-4479B02B3F3F.jpeg
    310,6 KB · Weergaven: 45

Dreier-Reihe

Detailing guru
15 feb 2016
547
128
38
Breda
Precies wat @ArjanB zegt. De 60 graden is net te slap voor auto wassen, de 20 te sterk. Met die laatste schiet je nog een passerende oma van d'r e-bike. Dus opzich doet de vario nozzle goed z'n werk, voor auto wassen vind ikzelf de 40 fijner. Als je alleen de HD gebruikt om je auto te wassen kan ik me voorstellen dat € 50,- extra om o.a. de 40 graden nozzle te hebben wat veel is. Echter krijg je er ook andere nozzles bij en een verlengstukje, ik gebruik het meeste wel.

Ja het is alleen voor auto wassen. En voor een tientje meer heb je dan de pistola corta met alle nozzles. Hmm keuzes keuzes