• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Avensis stelt zich voor

Avensis

Detailing rookie
21 mrt 2009
4
0
Hoi cleaners en waxers,

Zo als vele ben ik ook vertrokken van het Meguiar's forum. Vindt dit wel vervelend zeker omdat ik dit in het begin een goed forum vond waar ik veel informatie kon vinden.

Op dit moment rij ik de nieuwe Toyota avensis kleur zwart met 203 PK aan boord.

Foto`s volgen.
 
Hey Avensis welkom hier.
Waarom moest je weg van het Meguiars forum?


Er zitten hier nog wel meer oud Meguiars forum leden die graag wat andere producten wilden proberen dan alleen Meguiars.
 
Het is denk ik geen kwestie van moeten... het is daar een beetje uitgestorven op dit moment, zeker omdat er naast Meguiar's veel andere merken op de markt gekomen zijn in de tussentijd.
 
Ik ben vorig jaar met Meguiars begonnen en nu heb ik er nog veel van staan, alleen wanneer wat op is wordt het vaak al snel door een ander merk vervangen.
 
Yes, er komt straks nog een Avensis meeting aan! :)^ ;) Welkom mede-rijder!

Maar ik zie dat je 204 pk hebt, hoe heb je dat bereikt? Een gechipte d-cat?
 
Hier nog 2 foto`s van de wagen in de showroom van de dealer, en geen foto`s dat de Avensis net gewassen is.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Ohja, executive business zie ik zo? Of heb je een van de eerste 400 modellen die zo'n panoramisch dak erbij kregen? Mooie wagen iig! Rijdt heerlijk Chip van TTE?