• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Back in Business!

Dennis121

Detailing chief
14 jul 2010
470
75
34
Meppel
Hallo allemaal!

Heb het net even opgezocht, lid sinds juli 2010! al weer even geleden zeg!
Ik ben denk ik een jaar of 4 actief bezig geweest met het detailen, toen vooral met Bin.

Helaas toen gestopt en het grootste gedeelte van mijn detail verzameling verkocht.
Detailde op het laatst vooral alleen en ook gewoon veel minder, wat toen de hobby een beetje liet doodbloeden..

Nu moest ik mijn broertje en een vriend wat bijbrengen over het goed wassen van de auto en zo begon het detail virus weer wat te leven!

Inmiddels mijn verzameling weer mooi aangevuld! Alleen de dap (of rotary) mist nog aan me collectie. Maar dit komt ook vast wel goed binnenkort.

Ik merk wel dat het 1 en ander is veranderd qua merken, mis wat oude merken en zie wat nieuwe namen..
Dus nu mooi een taak aan alles bijlezen en dan maar snel weer polijsten hoop ik!
 
  • Leuk
Reactions: RoyR