Hallo allemaal, ik maak al een tijdje nu gebruik van dit forum en de webshop CC. Diverse spullen al gekocht, en allemaal stuk voor stuk tevreden over! en elke keer komen er weer spullen bij. Op dit moment wil ik meer spullen kopen voor de banden onderhoud. Maar wat heb je precies allemaal nodig en hoe gaat dat nou precies in werking...
Vandaar een paar vraagjes:
1. Wat is de ideale stappenplan voor je auto banden goed schoon te maken ?
2. Moet je band nat zijn voor ik APC opspuit en te werk ga met de borstel, en afspoelen met water na het gebruik van APC ?
3. Banden dressing spuit fles handig ? of beter een gewone fles met dop ? (Dacht zelf aan WheelWax - Extreme Black of [h=1]Gyeon - Q²M Tire)[/h] 4. Banden dressing opbrengen met een kwast had ik gelezen ? kan dat ook een kwast zijn van de hema ?
5. Wat zijn alle benodigdheden voor een goed resultaat ?
vriendelijke groetjes, Yorick
Vandaar een paar vraagjes:
1. Wat is de ideale stappenplan voor je auto banden goed schoon te maken ?
2. Moet je band nat zijn voor ik APC opspuit en te werk ga met de borstel, en afspoelen met water na het gebruik van APC ?
3. Banden dressing spuit fles handig ? of beter een gewone fles met dop ? (Dacht zelf aan WheelWax - Extreme Black of [h=1]Gyeon - Q²M Tire)[/h] 4. Banden dressing opbrengen met een kwast had ik gelezen ? kan dat ook een kwast zijn van de hema ?
5. Wat zijn alle benodigdheden voor een goed resultaat ?
vriendelijke groetjes, Yorick