• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bandendressing: PB Natural Look of Cpro PERL Coat?

The Gent

Detailing addict
14 okt 2012
196
62
35
Goedeavond!

Van de week een bestelling gedaan, helemaal vergeten een bandendressing mee te bestellen:bad Heb wel PB natural look en een sample PERL coat besteld. Welke van de 2 heeft een langere standtijd? Kan ik een van beide ook nog verdunnen en wat is dan de beste hoeveelheid? Ik maak de banden schoon met pb apc 1:6. Is dit voldoende om een van bovenstaande dressings een week of 3 a 4 te laten zitten? Heb nu alleen nog ervaring met tyreshine van de action, deze blijft een week max zitten. Ik was de auto wekelijks, ga morgen pb ss&s proberen met wassen, die hopelijk beter bevalt dan de meguiars nxt. Alvast bedankt weer voor de hulp!:cool

Ik ga helemaal op de PERL. :love

Banden goed ontvetten, het liefst met Meguiars Super Degreaser, tot op heden ben ik geen betere ontvetter tegen gekomen voor de banden. Er komt me een partij bruine drap vanaf... :-&

PERL is op waterbasis, in de regel betekent dat een kort(ere) levensduur bij door de regen rijden enz., maar de PERL houdt kranig stand. Zeker als je deze puur aanbrengt en daarbij is de PERL multi inzetbaar voor Plastic, Engine, Rubber en Leather.

Natural Look is meer een product voor kuntstoffen ín de auto.

Dan wordt het de Perl morgen;) helaas heb ik geen super degreaser en er is morgen ook geen shop open die het verkoopt in deze buurt. Enige wat ik nog kan doen, is naar de wibra rijden en dasty kopen. Bedankt weer!

+1 voor PERL. Die houd erg goed op de banden, zeker aangebracht in onverdunde vorm.