• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bas36

Bas36

Detailing rookie
23 apr 2012
4
0
Hallo mede detaillers,

Ik zal me ook maar eens voorstellen, ik lees al enige tijd mee op het forum. Ben sinds een jaar ook gepakt door het virus.
Ik rij een donker bruine Lexus CT. En heb net als jullie allen te maken met onbegrip van de vrouw voor deze hobby }:)w

Welkom!
Krijg thuis vaak te horen "ik dacht dat je al alles had om de auto schoon te maken" of "is dat het laatste wat je nodig heb?".
Het antwoord is uiterraad "Nee".
Wat wel helpt als je haar auto ook detailed......

Welkom Bas.
Andersom zul je wellicht ook niks begrijpen van de kant van vrouwlief (lees: schoenen, tassen... Waarom heb je er in hemelsnaam zoveel van nodig?) ;)

Makkelijk Soepergrover, das hetzelfde dat ik 6 verschillende detailsprays heb staan. Handig om te wisselen :lol

Welkom hier Bas!

De tassen en schoenen zijn bij haar inderdaad ook goed vertegenwoordigd :-) maar die vergelijking ga ik niet aan met haar hoor. Tassen moeten matchen met de outfits toch? Je wil toch dat ik er mooi bij loop :-) Hahaha zegt ze dan.
Gelukkig begint ze het langzaam maar zeker te accepteren. Zo nu en dan een andere auto doen en een paar centen ervoor krijgen helpt ook

Welkom Bas.

Inderdaad erg herkenbaar. Vanmorgen kreeg ik nog de vraag: "Maar vanavond is die auto toch wel klaar?"Ik: Eh, nou, ik denk het niet, gaat zondag nog wel een paar uurtjes is zitten, voor de details. En morgen ben ik naar berkel en Rodenrijs" Zij: "Maar je bent er gisteren ook al de hele dag mee bezig geweest. dan is het vanavond toch wel klaar?":weetniet

De discussie over de schoenen en de kleding ga ik inmiddels al niet meer aan. Ga ik toch niet winnen.:lol

Thunderbird zei:
Vanmorgen kreeg ik nog de vraag: "Maar vanavond is die auto toch wel klaar?"Ik: Eh, nou, ik denk het niet, gaat zondag nog wel een paar uurtjes is zitten, voor de details. En morgen ben ik naar berkel en Rodenrijs" Zij: "Maar je bent er gisteren ook al de hele dag mee bezig geweest. dan is het vanavond toch wel klaar?"

Haha, herkenbaar wel.

En welkom Bas!

Welkom en veel leerzaam plezier!

Tsja, is wat voor te zeggen maar sommige exen van me kochten soms ook hele kleine potjes van 50 euro per stuk
..alleen sommige helpen echt niet dames en detail-"cremes" die we hier aanschaffen zijn geen lucht in een potje en helpen wel ..dat zie je gelijk! ;-)

[MOD]Gaarne niet bovenstaande quoten, dit is onnodig, lees ook dit topic! [/MOD]

:rules Zo had ik er nog niet maar gekeken. Dat is ook nog wel een goede!! :lol

Welkom!

Als ze er graag leuk bij loopt omdat er van alles passend moet zijn zeg je tegen je vrouw: "Je wilt toch ook dat we in een nette aut rondrijden?".

@Bas: "..hier, heb je een Monello scrub, helpt goed die kristallen...en afbouwen he anders blijven de rimpels snel terugkomen" :)_[]

Bas, van harte welkom hier op het Carclean forum.
Enne aan de mannen hier...ook de vrouwen zijn hier vertegenwoordigd he, al is het in mindere mate ;)

Schrijf je reactie...