• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Midicijnman stelt zich voor

Zo dan! Ik zie dat mijn laatste berichtje in 2017 was... maar ik ben weer terug!

Er zijn ondertussen twee Mercedessen voorbij gekomen, een B200 en een C250. Maar op de een of andere manier wilde het detailers-virus niet echt toeslaan. Ik heb wel wat gepoetst en gepolijst alleen nooit van harte. Sinds afgelopen vrijdag staat er een Mitsubishi Outlander PHEV voor de deur. En ineens krijg ik weer de kriebels. Volgende week ga ik eens aan de slag. De auto ziet er prima uit, mag ook wel want hij is van november 2020. Maar als ik met mijn handen over de lak ga dan mag daar wel een stukje klei overheen! Dus daar ga ik maar eens mee beginnen... en vanaf daar zien we wel verder. Ik heb nog een flesje Insulator Wax staan om hem te laten glimmen. Ik ga me ook eens verdiepen in coatings en sealants, ik denk dat dat wel de moeite waard is. De kleur van de Teriyaki-tractor is titanium grijs, daar kun je vast wel iets moois van maken!

Mochten er mensen zijn met tips? Heel graag!

O, en de bekleding is half leer met alcantara, daar wil ik graag een bescherming op hebben. Ik heb de eigenaardige eigenschap om BigMacs op mijn stoelen uit te smeren...