• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

How To Basis Pakket voor de beginner + Stappenplan (21-03-2017)

Naja, ik ga de lijst weer aanpassen. Ik krijg regelmatig PB's van mensen die er blijkbaar wel wat aan hadden, dus dat is voor mij voldoende reden om 'm gelijk te updaten en netjes te maken. :D

Dit topic mag dus verwijderd worden @Tim , @Soepergrover
 
Naja, ik ga de lijst weer aanpassen. Ik krijg regelmatig PB's van mensen die er blijkbaar wel wat aan hadden, dus dat is voor mij voldoende reden om 'm gelijk te updaten en netjes te maken. :D

Dit topic mag dus verwijderd worden @Tim , @Soepergrover
Is het misschien een slim idee om het in een Word bestand te maken? Zo kan je het aanpassen/opslaan en eenvoudig kopiëren? Bovendien zou je het zelfs als bestand kunnen uploaden zodat andere het kunnen downloaden voor eigen gebruik... Misschien is het mogelijk een alleen-lezen bestand van te maken voor het downloaden zodat het niet aangepast kan worden.
 
Is het misschien een slim idee om het in een Word bestand te maken? Zo kan je het aanpassen/opslaan en eenvoudig kopiëren? Bovendien zou je het zelfs als bestand kunnen uploaden zodat andere het kunnen downloaden voor eigen gebruik... Misschien is het mogelijk een alleen-lezen bestand van te maken voor het downloaden zodat het niet aangepast kan worden.
Ik had al wat dingen opgeslagen, voor de zekerheid. :D Maar wil het updaten omdat ik inmiddels wel de nodige aanpassingen wil maken en de boel wat beter opmaken. Het gaat dus niet helemaal meer op, wat ik had opgeslagen. :p

Ben momenteel al weer druk aan de gang. :D
 
  • Leuk
Reactions: Mitchell1990