• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bazzzz met zijn Fiat 500 uit 1970

Bazzzz

Detailing rookie
19 dec 2008
7
0
Hier even de gevraagde voorstelronde.
Ik ben Bas en ben in het bezit van een Fiat 500 uit 1970.
Om deze trots goed te houden dus op zoek naar de beste producten en methodes om hem in topconditie te houden.
 
Welkom Bazzzzzzzzzz. WOW, mijn vader had zo'n auto(tje) in Ghana rond die tijd ook. Een witte. Heeft hem in '74 verkocht en een Kever gekocht. Fotos graag.......;)
 
Kleur is volgens de officiele papieren uit '70 die ik nog in mijn bezit heb; ivoorwit.

Foto's zal ik zsm posten.
 
Hier de foto's van mijn 'rugzakje'.

dsc008_15.jpg

dsc008_17.jpg

dsc008_21.jpg

dsc008_22.jpg
 
Beetje laat maarja; Welkom hier ;)

En wat een geweldige Fiat 500!! :cool: had vroeger ook een buurman met een witte :) vond het toen al een leuke auto.
Eigen werk??
 
De foto's die hier staan zijn van de auto zoals ik hem gekocht heb.
Op het moment van kopen had de auto echter nog geen koffer rekje achter op en nu wel.
Daarbij had hij al een aantal maanden daar stil gestaan zonder was / poets beurt.
Op dit moment staat ie wel weer netjes in de was en is blinkt het chroomwerk aan de buitenkant (de achterkant van de bumpers moeten nog gedaan worden maar ivm ontbreken van het juiste gereedschap).
 
Super mooi exemplaar!

Puntje gaaf! Mag je inderdaad zeer trots op zijn!

Welkom hier in ieder geval!

En uiteraard veel plezier toegewenst!
 
Zodan gave oldtimer.
die kan zo achterin de bak van me Chevy pick up.:D
Welkom op t forum,veel lees en poetsplezier
 
Leuk! :cool: En poetstechnisch waarschijnlijk het fijnstje formaatje van het forum :D