• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beest zijn verslaving!

beest23

Detailing addict
24 aug 2009
194
62
45
Hierbij 2 foto's van mijn kleine collectie.:-b

P1000860.jpg


P1000861.jpg
 
Mooie collectie.

Die vloercoating heb ik zelf ook, was echter niet zo goed bestand tegen zout.... Zwarte plekken die ik niet meer eruit krijg....:weetniet
 
off topic: ik boen mijn vloer regelmatig met ajax en ik moet zeggen hij blijft mooi schoon. Wel komt de grondlaag op de plekken waar mijn banden staan er doorheen.
 
Mooie Collectie ! Je hoeft niet veel spullen te hebben om je wagen er optimaal te laten uitzien, alleen de juiste spullen.
 
B.K. zei:
Mooie Collectie ! Je hoeft niet veel spullen te hebben om je wagen er optimaal te laten uitzien, alleen de juiste spullen.

+1:)^ Je heb misschien niet onwijs veel spullen,maar wel hele mooie spullen:party:
En ik ben jalours op dat rode krukje,zoiets mis ik nog:D
 
Ziet er goed uit.
En nog twee om te detailen als het weer wat minder is in "Nood Holland" :D

Edit; inmiddels niet meer te zien, maar er stond een Twiepvouwt onder zijn Avatar.

Hans
 
mooie collectie hoor..
ik ben het met je statement eens, je hoeft niet ALLES te hebben om in een mooie wagen te rijden.

om diezelfde reden ben ik ook een beetje op bestel-non-actief
 
Mooie collectie :cool:
Zie ik daar een traxxas rustler vxl staan ?
Ik ben ook zo`n rc freak haha, heb een revo en 2 mini-lst`s, mini-t en rc18t :grinning:
 
Zeker een nette collectie, alle wat je nodig hebt om je auto te doen blinken.

Misschien in de toekomst een rotery er bij?

Dat rode krukje staat ook nog op me verlang lijstje, zit zelf nog op de ikea kruk :grinning: