• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beginnende auto poetsen zoekt hulp.

R.O.Y.

Detailing rookie
13 okt 2013
9
0
Hey ik ben nieuw nog hier op het forum en ook met het poetsen.

Ik heb vorige week een Nilfisk hogedrukreiniger aan geschaft met een faom fles erbij. Maar ik ben nog een leek in het auto's detailleren. Polijsten van stofjes en lopertjes ben ik meester in maar volledige auto's poetsen en polijsten is andere koek. Dus ik ben opzoek naar Veel info. Ik heb dus al een hogedrukreiniger maar wat kan ik als beste gebruiken als faom voor het afspoelen en wat voor shampoo voor het wassen van een auto? En waar is het te krijgen. Ik wil de auto's graag ''show room'' klaar maken. Dus het hoeft niet zo extreem als sommige hier poetsen dat ik soms zie dat mensen 11/12 uur bezig zijn.

Er staat heel veel info op de site maar zie door de bomen het bos niet meer.

Waar.....je zit hier op het forum van Carclean dus probeer het daar eens. :lol

Verder heel veel lezen hier en show-offs bekijken.

Shampoos die veel voorbij komen, bv Dodo Juice BTBM, Poorboys super slicks en suds, Monello Lavare etc

Monello heeft pas een nieuwe foam, kijk daar eens naar.

R.O.Y.;345268 zei:
Ik zoek een soort van starters pakket voor dummy's.

Zo begint het bij iedereen:-d

Wat voor foam fles heb je er bij? zon ding wat standaard bij nilfisk meegeleverd word?

Ik zou gewoon beginnen met een leuk kleisetje, en een leuke wax + shampoo + mitt?

Hier vind je een volledig stappenplan, inclusief kleien en polijsten en hier een goede Wash & Wax handleiding. ;)
Zou beginnen die eens door te lezen en ook veel show-offs. :-)^

Je bent op een goed moment hier binnen gestapt:
https://forum.Carclean.com/cc_postst17317/Speciale-aanbiedingen-voor-de-feestdagen.aspx

;)

Je insteek is leuk... Maar hoe wil je je auto showroom klaar krijgen binnen 11 a 12 uur?
Komt hij er net uit of staat ie er nog zo super strak bij?

Maar betreft producten spit indd eens rond op cc er staan genoeg
Beginnerspakketten op de site.
Persoonlijk wel een liefhebber van chemical guys en monello.