• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

beginner

lima95

Detailing rookie
11 aug 2013
3
0
Geachte heer,

Met veel interesse heb ik uw uitleg over de werkwijze van wassen, drogen, enz. gelezen.
Drie weken geleden hebben we een Volvo V70 van 2010 gekocht maar er zitten enkele swirls op de koffer en krassen op de zijkanten van het koetswerk.
Ook heeft het lederen interieur enkele krassen.
Ik ben een complete leek en heb geen enkele ervaring in het onderhouden van een auto. Vandaar deze, waarschijnlijk, domme vragen.
Ik ken ook niet alle terminologie dat jullie op het forum gebruiken.
Kunt u mij zeggen wat ontbreekt in dit lijstje van produkten dat ik zou willen gebruiken om de krassen (interieur en exterieur) zoveel mogelijk te verwijderen (camoufleren), en de auto voor de winter in orde te brengen?
Misschien gaat dit allemaal boven mijn pet en vind u dat dit door een professioneel moet gedaan worden. U zegt het maar.

-Wassen/Drogen: PoorBoy's, Super Slick&Suds: 18€; Monello Acqua Trio Pack: 70€.
-Ruiten: Dodo Juice, Clear Menthol Glass Clean: 11€.
-Velgen: Iron X: 14€; Collonite 845: 17,50€.
-Leren binnenbekleding: AutoGlym, Leather Cleaner & Balsem: 11€; Leather Care Cream: 18€; Interieur Paardenhaar Borstel: 12€.
-Klei: Monello Dolce Verde Klei Set: 26,50€.
-Kompressor Starterskit Raffini Polish Power Dap900: 245€.
Als u het goed vindt kan ik ook foto's van het beschadigde koetswerk en leren zetels opsturen.