• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

behandelen auto voor het polijsten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prima als iemand eens wat anders probeert moet hij of zij geheel zelf weten wat ze met de lak doen.
Maar een forum is om iets van elkaar te leren of te weten te komen hoe je dingen het beste kunt aanpakken als je nieuw bent in detailen van auto's
Als je dan een advies krijgt kan je daar wat mee doen en niet degene die dat antwoord geeft erop aanvallen.

Maar misschien dacht TS wel gelezen te hebben dat je de auto voor aanbrengen van coating eerst te wassen met afwasmiddel om alle residu te verwijderen.
 
  • Leuk
Reactions: kawazxr en RoyR
Wat iemand met Dubro, pure alcohol of voor mijn part WD-40 doet, mag iedereen zelf weten. Of een ander het daarmee eens is, is vers twee.
Ik ben blij dat de TS blij is met zijn/haar resultaat (daar gaat het uiteindelijk om).
Wat betreft het topic vind ik dat nul toegevoegde waarde hebben. Teveel ongenuanceerde meningen en verder weinig.
Ik mik dit topic op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.