• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ben stelt zich voor

Ben84

Detailing rookie
7 apr 2011
2
0
Goedendag. Ik zal me ook maar eens voorstellen hier. Ik ben Ben, in januari 1984 op de markt terecht gekomen, en kom uit de buurt van Eindhoven. Ga regelmatig naar diverse autoshows en meetings. Ben in het dagelijks leven werkplaatschef, en momenteel in het bezit van twee auto's die een van mijn grootste hobby's zijn. Ben nog niet zo'n poetsfanaat, maar dat zal als het goed is veranderen als Maaike morgen klaar is met mijn auto ;) Dan wordt het goed bijhouden allemaal :) Ik heb niet echt een poetsgeschiedenis of iets dergelijks, deed mijn auto voorheen meestal met rode Turtlewax in de wax zetten. Wassen doe ik de showauto altijd met de hand in een wasbox. Wel met eigen emmertje etc natuurlijk :)

De auto-collectie die hier voor de deur staat:
De belangrijkste en ook degene die onder handen wordt genomen morgen door Maaike, mijn Daihatsu Charade:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

18082009067-1.jpg


20112009162.jpg


Ik zal jullie de lijst met aanpassingen besparen, of er moet iemand zijn die er in geinteresseerd is? Merendeel is zichtbaar in vergelijking met de standaard Charade GTI die er naast staat:
20112009159.jpg


De rechter Charade was mijn vorige dagelijkse auto, een Charade GTI 16V. Deze heeft in november plaats moeten maken voor een BMW E36 318i uit 1995:
IMAG0147.jpg


IMAG0175.jpg


Ook deze is niet helemaal standaard meer, al zijn het voornamelijk originele BMW-ondedelen die erop zijn gekomen die het allemaal wat comfortbaler moeten maken :D