• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BenR

BenR

Detailing addict
18 jan 2009
31
52
Hallo,

Mijn naam is Ben en ik kijk inmiddels al weer heel wat maanden rond op dit forum.

Heb mede op basis van wat de pro's onder jullie adviseren inmiddels een aardige collectie opgebouwd van m.n. PB spullen. Als ik rondkijk bij de shop van Tim merk ik toch telkens weer de kriebel om een extra wax, een extra shampoo e.d. te kopen. Volgens mij heb ik al een life time supply, maar ik blijf doorgaan. Daarom besloten om niet langer als anonieme verslaafde rond te neuzen hier, maar me officieel aan te sluiten bij deze hulpgroep.

Ik rijd in een Mitsubishi Outlander uit 2008 in de kleur zwart (mica). Volgens velen van jullie een ideale kleur om je op uit te leven...
 
Nou ja "join the club" ;) :D

Ken het gevoel toch wel een beetje..
Veel plezier op het forum Ben :)^ en heb je misschien een foto van je Outlander?
 
Welkom!
Zwart is inderdaad een hele mooie poetskleur :)^
Mitsubishi Outlander is toch een SUV? Daar kan je behoorlijk een tijdje zoet mee zijn tijdens het polijsten :-b

Veel plezier hier op het forum!
 
@ ParaNoya

Het is inderdaad een SUV. Toen ik hem kocht had ik warme gevoelens hoe ik hem nog mooier zou maken dan nieuw, maar ik kom niet bij het dak... De rest van de wagen glimt wel hoor...