Ik vind de resultaten door
@Dr.Detail zeer mooi en kan echt genieten van de plaatjes en de gebruikte materialen. (ok, ook de auto's en detailruimte zijn niet vervelend om naar te kijken
)
Hij heeft de opmerking gekregen dat zijn uitleg summier was en hij heeft dit aangepast. (meer is altijd beter vind ik maar goed dat is mijn mening)
Naar mijn mening doet hij zijn best om te voorkomen dat er merken genoemd worden welke niet verkocht worden door CC.
Ook verkoopt hij geen detail spullen (toch?) en is dit een CC forum en geen Diventa Bella forum dus ook hier zie ik de concurrentie regel niet van toepassing.
Ik heb hem iig nog geen prijzen zien noemen maar alleen details welke hij uitvoert en geeft antwoord op de vragen die komen, of deze toereikend zijn mag een ieder voor zichzelf beslissen natuurlijk.
Persoonlijk vind ik dat
@Tim en de rest van de Mod's mogen beslissen over de plaatsingsrechten van dit forumlid maar hij doet al een tijdje zijn ding dus wellicht zien hun de ernst er niet van zo van in.
Wel ben ik het er mee eens dat hij nog geen bijdrage heeft geleverd aan andere topics buiten die van hemzelf.
Ik denk dat het merendeel van de leden hier deze hobby ook echt als hobby of misschien parttime professioneel hebben en ik vind het altijd leuk mijn kennis te delen wanneer er om gevraagd wordt of wanneer ik denk dat bepaalde ervaringen gedeeld mogen worden.
Even onder de aandacht: Ik ken dit Dr. Detail
niet, zijn bedrijf ook niet maar alleen zijn werk vanuit de foto's en ik krijg een beetje de indruk dat er nu iemand onder de loep genomen wordt terwijl de moderators dit misschien zelf al doen of juist niet omdat er niks aan de hand is.
Al met al begrijp ik de aangegeven kritiek dus niet helemaal, maar dat zou zomaar een tekortkoming van mij kunnen zijn.
Dit bericht hoeft niet opgepakt te worden als een aanval maar puur als bijdrage aan de vragen welke gesteld worden.
Als Dr.Detail zich niet aan de regels van dit forum houd vind ik dat hij zijn gedrag moet aanpassen en wanneer hij dit niet doet zal waarschijnlijk een ban zijn intrede doen, waarschijnlijk door de moderators.