• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Bentley Continental GT 4.0 V8S

Hoe giftig is die glas coating wel niet als ik heel dat pak zie.

Compleet overdreven. Een damp masker is meer dan voldoende.
Gewoon een beetje Jan interessant uithangen naar de klant toe.
Net als al z'n show-offs, alleen maar reclame voor eigen gewin.

@Dr.Detail heeft welgeteld 0 nuttige posts bijgedragen aan dit forum....
 
Ja nog ff...

Ik heb trouwens meteen een nieuw detail kloffie uitgezocht...veiligheid boven alles :eyes:

EOD.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Vlerk en wilco
Ik vind de resultaten door @Dr.Detail zeer mooi en kan echt genieten van de plaatjes en de gebruikte materialen. (ok, ook de auto's en detailruimte zijn niet vervelend om naar te kijken :p)
Hij heeft de opmerking gekregen dat zijn uitleg summier was en hij heeft dit aangepast. (meer is altijd beter vind ik maar goed dat is mijn mening)
Naar mijn mening doet hij zijn best om te voorkomen dat er merken genoemd worden welke niet verkocht worden door CC.
Ook verkoopt hij geen detail spullen (toch?) en is dit een CC forum en geen Diventa Bella forum dus ook hier zie ik de concurrentie regel niet van toepassing.
Ik heb hem iig nog geen prijzen zien noemen maar alleen details welke hij uitvoert en geeft antwoord op de vragen die komen, of deze toereikend zijn mag een ieder voor zichzelf beslissen natuurlijk.

Persoonlijk vind ik dat @Tim en de rest van de Mod's mogen beslissen over de plaatsingsrechten van dit forumlid maar hij doet al een tijdje zijn ding dus wellicht zien hun de ernst er niet van zo van in.

Wel ben ik het er mee eens dat hij nog geen bijdrage heeft geleverd aan andere topics buiten die van hemzelf.

Ik denk dat het merendeel van de leden hier deze hobby ook echt als hobby of misschien parttime professioneel hebben en ik vind het altijd leuk mijn kennis te delen wanneer er om gevraagd wordt of wanneer ik denk dat bepaalde ervaringen gedeeld mogen worden.

Even onder de aandacht: Ik ken dit Dr. Detail niet, zijn bedrijf ook niet maar alleen zijn werk vanuit de foto's en ik krijg een beetje de indruk dat er nu iemand onder de loep genomen wordt terwijl de moderators dit misschien zelf al doen of juist niet omdat er niks aan de hand is.
Al met al begrijp ik de aangegeven kritiek dus niet helemaal, maar dat zou zomaar een tekortkoming van mij kunnen zijn.
Dit bericht hoeft niet opgepakt te worden als een aanval maar puur als bijdrage aan de vragen welke gesteld worden.

Als Dr.Detail zich niet aan de regels van dit forum houd vind ik dat hij zijn gedrag moet aanpassen en wanneer hij dit niet doet zal waarschijnlijk een ban zijn intrede doen, waarschijnlijk door de moderators.
 
Ja nog ff...

Ik heb trouwens meteen een nieuw detail kloffie uitgezocht...veiligheid boven alles :eyes:

Eeh, die bus staat toch wel in de coating hoop ik....:p
Persoonlijk vind ik het wel mooi om te zien wat er zoal bij Dr Detail voorbijkomt aan auto's.
 
Het forum is bedoeld voor klanten van Carclean.com / Carclean.com.

Waarbij dit soort write-ups tegen de grens zitten wat toegestaan is. Dat hij ons forum alleen lijkt te gebruiken voor het tonen van de door hem behandelde auto's geeft dan de schijn dat hij toch hoopt op een bepaalde mate van reclame voor zijn bedrijf. Ook al worden er geen merken enzovoorts genoemd.

Simpelweg een PM sturen naar hem is al voldoende om verder in contact te komen en daarvoor is ons forum niet bedoeld.

Ik heb net even zijn activiteitenhistorie bekeken en het beperkt zich inderdaad tot het plaatsen van show-offs en dat is niet het idee van ons forum.
 
Dan lijkt me dat opgehelderd @Tim
Ik hoop dat eenieder hier hun ervaringen deelt en niet reclame maakt voor de door hun aangeboden diensten.
Zoals ik al aangaf geniet ik van zijn werk maar als hij niets bijdraagt aan dit forum en in overtreding is van de regels hoop ik dat de Moderators hun taak uitvoeren om alles netjes te houden.
 
  • Leuk
Reactions: Blade