• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beschadiging binnenkant velg

Ralf_VW

Detailing addict
24 nov 2009
54
52
46
Hoi,

Ik heb een klein probleempje. Na het grondig reinigen van mijn velgen met PB Spray & Rinse zijn er een aantal vervelende plekjes aan de binnenkant van mijn lichtmetalen velgen te voorschijn gekomen. In de hoekjes of lastige plekjes mis ik verf.

Is dit weg te werken met verf en een kwastje?? Of wordt het schuren en een nieuwe laag primer en lak?

Wat voor velg heb je, waar zitten de plekjes..?
Daarmee bedoel ik te zeggen, zijn de plekjes zichtbaar van "buitenaf" wanneer de velg gemonteerd zit?
Als dat NIET het geval is, gewoon licht opschuren en een primerlaag erover (voor nu)
Op de langere termijn lijkt me inderdaad schuren, ontvetten, primer, schuren, kleurlak, blanke lak ;)

ivo's zei:
Wat voor velg heb je, waar zitten de plekjes..?
Daarmee bedoel ik te zeggen, zijn de plekjes zichtbaar van "buitenaf" wanneer de velg gemonteerd zit?
Als dat NIET het geval is, gewoon licht opschuren en een primerlaag erover (voor nu)
Op de langere termijn lijkt me inderdaad schuren, ontvetten, primer, schuren, kleurlak, blanke lak ;)

De beschadigingen zitten aan de achterkant van de vijf spaken. Van buitenkant niet te zien.
Ik denk dat ik ga voor het licht opschuren en primer erover heen.

Bedankt voor je reactie!