• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bestickerde auto wassen en poetsen: tips?

Dubmeister

Detailing rookie
29 mrt 2009
1
0
Ervaringen en tips met het poetsen van bestickerde auto's??

Het wassen is niet het moeilijkste punt. Hoe kun je het beste waxen en cleanen met volop bestickering? Het gaat om deze stickers aan beide zijkanten:

20091118-4.jpg


En deze op de achterruit:

20091118-5.jpg


Ik weet niet goed hoe ik moet gaan waxen e.d. over die letters heen zonder dat de stickers daaronder te lijden hebben. Ze moeten er nog minstens een jaar op zitten.

Ik neem aan dat er hier poetsers zijn die regelmatig bedrijfsauto's onder handen nemen en ervaring hebben met stickers.

Ik hoor het graag!
 
Waxen lijkt me niet zo'n probleem. Polijsten wordt ff kijken wat voor type stickers er op je auto zitten.
Misschien eens aan LexusFreak vragen. Die zit in die business en weet vast wat er met jouw stickers mogelijk is.
 
Met polijsten uitkijken bij de randjes, en producten gebruiken die geen restjes achterlaten zoals de SuperNatural wax van dodo
 
maarre had je niet beter de deuren kunnen laten wrappen met een flinterdunne folie, nu heb je luchtweerstand op de randjes van de letters ;)
 
[mod]Quoten niet nodig als het bericht er direct boven staat[/mod]
Haha, theoretisch wel inderdaad ,^^

Bedankt voor de tips!
 
Wat een weer en temperaturen! Je kan niet eens fatsoenlijk de auto wassen met deze vorst.
Hoe doen jullie dat? Wassen jullie hem ergens binnen?

Gisteren nog een leuke foto geschoten:
20100109-8.jpg
 
Ik kan hem na het wassen direct bij de (vloer)verwarming zetten.
Maar wassen doe ik sowieso niet zoveel nu, is alweer een maand geleden.