• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

bijna 48, groot kind met veel te veel dure hobby`s

Ik heb juist het idee dat Renault steeds meer van het comfortabele (lees deinend op je waterbed op wielen) af gaat en wat stugger geveerde auto's bouwt.

Ik praat niet alleen over de vering, maar ook de stoelen, zithouding, plaatsing van het stuur, bediening van cruise control, radio etc.
Dat was allemaal zeer goed ergonomisch bereikbaar voor mij.
Heerlijke wagen om lange afstanden mee te rijden. Sportief was het natuurlijk van geen kant, maar daar was deze auto ook niet voor bedoeld.
 
Welkom op het forum.
Je hebt echt de moois te kleur auto uitgekozen die ik kan bedenken. Heerlijk!
Heel veel plezier met het rijden van je auto en het poetsen.
 
  • Leuk
Reactions: Marcelca
Ben een stukje verder, hij is net binnengekomen bij de dealer, morgen even een kijkje nemen

IMG_3501_zpskemxtohd.jpg
 
Zag toevallig een reclame bij ons in België op tv in precies dezelfde uitvoering als jouwe (kleur, station, velgen) erg mooie achterkant ook trouwens

Die witte bescherm folie op de pianolak delen kan je best laten zitten. Ziet er niet verkeerd uit in het wit zo en beschermd dat ook weer tegen krassen
 
  • Leuk
Reactions: Marcelca
Ja dat kan goed kloppen, voor de reclame word inderdaad deze kleur blauw altijd gebruikt, wat op zich wel apart is want als je deze kleur blauw wilt ben je verplicht een GT of GT-line uitvoering te kopen, op de zen, life en bose is dit niet leverbaar...

Deze velgen zijn ook niet standaard, standaard zit er op GT 17 inch, dit is 18 inch

Bij een GT zijn de accenten in de auto deze zelfde kleur blauw ( ongeacht welke kleur de buitenkant heeft )

Het ziet er inderdaad niet eens slecht uit met de beschermfolie maar denk toch dat zwart mooier is
 
Ziet er goed uit hoor! Ik neem aan dat je de dealer gevraagd om niks aan de auto te doen, zodat je zelf al het plastic e.d. eraf kan halen?
 
  • Leuk
Reactions: Marcelca
Ik ben denk ik niet echt detailer waardig want laat hun de auto gewoon glimmend afleveren... :):)

Ben nog beginnend detailer dus ga proberen om een zo mooi mogelijk te houden..

mijn vorige auto, heb ik het gehouden met wassen ( 2 gewone emmers ), droogdoek, kleien, black hole, natty blue wax, maakte me schuldig om goedkope autoshapoo te gebruiken die waarschijnlijk snel de waxlaag aantaste, eerlijk gezegd was mijn ingeruilde auto nog steeds heel netjes...

mijn nieuwe auto ga ik het beter doen, dit heb ik aangeschaft voor de nieuwe auto

foamen met monello
betere washmitt
wassen met 2 emmers en gritt guard, nanolex pure shampoo, droogdoek monello
collognite 915 wax,
velgenwax
 
Hij is al glimmend! ;) Ik snap je wel, maar ik zou het zelf toch fijn vinden als 'ie niet eerst door de krasstraat wordt gereden. Dat scheelt al een hele hoop waskrassen.
 
  • Leuk
Reactions: Marcelca