• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

bijna 48, groot kind met veel te veel dure hobby`s

Gisteravond een mogen ophalen en gelijk een uurtje rijden, heerlijk...

Vond dat die er netjes bijstond maar komende weken ga ik me er goed in verdiepen

16996349_1492738007444385_7465432161234921728_n.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Rowen93
Gister voor de eerste keer harde wax gebruikt ( collinite 915 ), ik heb het heel dun gebruikt en vond het super makkelijk verwerkbaar, ben natuurlijk niet geheel objectief maar had de indruk dat de auto een stuk meer glanst als alleen na de waxoil behandeling van Renault

Gelijk fietsendrager erop om te passen met de mountainbikes ivm vakantie, op de trekhaak gaat niet want daar hangt de caravan achter

20170327_173013_zpsbivexiw2.jpg
 
Wat een mooie kleur zeg! Staat het model heel goed. Veel veilige km's gewenst!
Maar lees ik nou dat hij een waxoilbehandeling heeft gehad. Hoop dat ze netjes met je nieuwe lak zijn omgesprongen...
 
  • Leuk
Reactions: Marcelca
Wat een mooie kleur zeg! Staat het model heel goed. Veel veilige km's gewenst!
Maar lees ik nou dat hij een waxoilbehandeling heeft gehad. Hoop dat ze netjes met je nieuwe lak zijn omgesprongen...

ben ook erg blij met de kleur en natuurlijk ook met de auto, rijd geweldig..

de waxoil behandeling had ik bij de auto gekregen, hoop inderdaad dat ze er netjes mee omgesprongen zijn maar als ik heel erg goed kijk zie ik her en der volgens mij kleine swirls, gek genoeg niet op de hele auto en je moet ook wel heel goed kijken in het volle zonlicht om het te zien

wil nog wel een keer de auto polijsten om een perfect te krijgen maar heb hier nog niet de spullen, apparatuur ( en vooral ervaring voor ), dus dat is nog beetje toekomstmuziek
 
Ik heb mijn mat zwarte racefiets in de Sonax Polymer Netshield gezet, is nog steeds mooi mat en zeer vuilafstotend.
 
  • Leuk
Reactions: Marcelca