• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bijwerken in de winter

Wat voor product is de Acquafobia eigenlijk? Ik hoor en lees er veel over, alleen ben benieuwd wat voor ingrediënten het bevat. Is het net zoiets als Gyeon Wet Coat met SiO2 of is het gewoon een soort spray sealant?
 
@Quantoxx Ik ben altijd een beetje voorzichtig met zulke producten (met SiO2). Als je ze goed gebruikt en verwerkt zullen het wel hele mooie producten zijn, alleen ik lees wel vaak dat vlekjes e.d. in de lak verschijnen, die dan alleen met polijsten eruit te krijgen zijn... :D Helaas heb ik (vooralsnog) geen DAP, dus ik laat de SiO2 producten voorlopig links liggen :innocent:
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
@LAWRENCIO_XD - Ik heb tot op heden nog niet echt problemen ondervonden. Wel heb ik Bathe+ ooit eens als een sopje gebruikt en toen kreeg ik inderdaad meteen vlekken. Maar Bathe+ foam ik en Wetcoat heb ik nog geen rare fratsen bij kunnen ontdekken. ;)

''Moeten polijsten bij vlekken'' klinkt heel drastisch, maar vaak kan je met bijv. Pro Polish of een beetje polijstmiddel op een doekje al deze zéér oppervlakkige fratsen verwijderen. (De cleaners in het spul doen al genoeg, zeg maar)