• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bilt-Hamber Trace-Less snel in de webshop?

Die moet ik hebben.

Komt de nieuwe formule Touch-Less ook direct mee? Dat is waarschijnlijk een vraag waar jullie misschien terecht niet willen op antwoorden, want jullie zitten waarschijnlijk nog met een stock Touch-Less die evenwel nog moet verkocht worden.
 
Laatst bewerkt:
Het zal toch de bedoeling zijn om de Touch-Less meer economischer te maken...Als de prijs ook 2x zo duur is, dan is er niets veranderd...buiten de ph dan :grinning:
Jawel, de verpakkingskosten (minder volume) en de vervoerskosten dalen met een dubbel geconcentreerd product met de dubbele aankoopprijs.
 
  • Leuk
Reactions: Drifter
@Dibbuz, wordt Trace-Less geleverd met 2 glasdoeken erbij? Ik lees dit op andere websites, maar zie het in jullie beschrijving niet erbij staan.
 
Zover ik weet zitten er geen doeken bij maar dat zien we vanzelf wel als ze binnen komen.
 
Ik ben benieuwd dat hij aan mijn verwachtingen zal voldoen. Ik heb er wel vertrouwen in. Nitido van Labocosmetica heeft me serieus teleurgesteld en die werd ook gehyped. Die wordt nu alleen nog gebruikt om brilglazen te reinigen. Van Bilt-Hamber heb ik alleen maar goede dingen, Auto Foam, Auto Wash, Surfex-HD, Touch-Less, Korrosol, Auto Wheel, Touch-On...

Invisible Glass blijft tot nu toe mijn nummer 1 van de dedicated glasreinigers, maar P&S Absolute en ONR hebben me echt verbaasd als glasreinigers, zelfs in zeer moeilijke omstandigheden zoals in het vallen van de avond en als de dauw komt inzetten werken die perfect.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik ben ook erg benieuwd naar Trace-Less! Na het zien van de video van Forensic Detailing erover, wist ik zeker dat ik hem moest hebben. Nu nog wachten totdat die binnen is.

Op de website van Bilt Hamber staat trouwens dat de 1 liter fles met een wafeldoek en suède microvezeldoek wordt geleverd. Zou echt top zijn als dat inderdaad het geval blijkt te zijn!
 
Ik ben benieuwd dat hij aan mijn verwachtingen zal voldoen. Ik heb er wel vertrouwen in. Nitido van Labocosmetica heeft me serieus teleurgesteld en die werd ook gehyped. Die wordt nu alleen nog gebruikt om brilglazen te reinigen. Van Bilt-Hamber heb ik alleen maar goede dingen, Auto Foam, Auto Wash, Surfex-HD, Touch-Less, Korrosol, Auto Wheel, Touch-On...

Invisible Glass blijft tot nu toe mijn nummer 1 van de dedicated glasreinigers, maar P&S Absolute en ONR hebben me echt verbaasd als glasreinigers, zelfs in zeer moeilijke omstandigheden zoals in het vallen van de avond en als de dauw komt inzetten werken die perfect.
Er zijn wel meer dingen van Labocosmetica wat mij tegenvalt. Is inderdaad ook gewoon een hype. En hier ook nog geen een product van bilt hamber gehad wat tegen viel. Gewoon top.
 
@RoyR helemaal geen winnaars tegengekomen bij labcosmetica?
Ik heb mezelf voorgenomen om slechts nog spaarzaam in te kopen want er moet eerst nog wat voorraad op (ik heb echt teveel staan) en ik wil voorkomen dat er nog wat kastvullers bij komen…
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
Ik heb ook wat producten gehad van Labocosmetica (nog enkele in de kast) maar ook niets waarvan ik overtuigd of positief verbaasd van was.
Intussen al redelijk wat producten van diverse merken gebruikt en dus al aardig wat gefilterd waardoor ik intussen een lijstje met "beste producten voor iedere categorie" kan opmaken voor mezelf.

Het heeft een klein fortuin gekost maar nu weet ik wel wat ik graag gebruik en wat voor mij wel of niet werkt. Soms eens wat nieuws proberen is ook eens leuk natuurlijk. :yum
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Drifter
Ik zit exact hetzelfde in de wedstrijd op dit moment.
Kijk een experimenteel detailspraytje of glasreiniger is niet zo’n issue dat blaf je er wel doorheen maar een schap vol verschillende teerverwijderaars of spul om leer te behandelen moet je een beetje zien te voorkomen denk ik.
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR en Drifter
Ik heb mezelf voorgenomen om eerst iets op te maken voordat ik iets anders koop. Dat gaat bij sommige producten sneller dan bij andere producten.

@Ric325i de kalk en watervlekken verwijderaar van Labocosmetica doet wat het beloofd. Ik heb hem niet op de auto gebruikt en @RoyR heeft ook al gezegd er mee op te passen aangezien het best heftig spul is. Maar de douchekraan en glazen douchewanden zijn er flink van opgeknapt.
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
Ik heb Gyeon Waterspot en bij aanschaf is mij ook verteld daarmee op te passen het tast gewoon je coating op en beetje aan.
Tegen kalkvlekken heb ik Koch chemie FSE staan (winnaar) en ik gebruik Nanolex final finish als drooghulp (helpt ook een beetje tegen kalkafzetting).