Een nieuw filmpje van Trace-Less...De wetting is idd wel extreem. Maar ik vraag me af of er dan wel zoveel product moet gebruikt worden, want hij gebruikt echt wel zeer veel in vergelijking met andere ruitenreinigers.
Trace-Less staat er al in inmiddels:@Dibbuz, is het al bekend wanneer de Trace-Less beschikbaar is in de webshop? Zou hem graag eens testen!
Jawel, de verpakkingskosten (minder volume) en de vervoerskosten dalen met een dubbel geconcentreerd product met de dubbele aankoopprijs.Het zal toch de bedoeling zijn om de Touch-Less meer economischer te maken...Als de prijs ook 2x zo duur is, dan is er niets veranderd...buiten de ph dan
Er zijn wel meer dingen van Labocosmetica wat mij tegenvalt. Is inderdaad ook gewoon een hype. En hier ook nog geen een product van bilt hamber gehad wat tegen viel. Gewoon top.Ik ben benieuwd dat hij aan mijn verwachtingen zal voldoen. Ik heb er wel vertrouwen in. Nitido van Labocosmetica heeft me serieus teleurgesteld en die werd ook gehyped. Die wordt nu alleen nog gebruikt om brilglazen te reinigen. Van Bilt-Hamber heb ik alleen maar goede dingen, Auto Foam, Auto Wash, Surfex-HD, Touch-Less, Korrosol, Auto Wheel, Touch-On...
Invisible Glass blijft tot nu toe mijn nummer 1 van de dedicated glasreinigers, maar P&S Absolute en ONR hebben me echt verbaasd als glasreinigers, zelfs in zeer moeilijke omstandigheden zoals in het vallen van de avond en als de dauw komt inzetten werken die perfect.