• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort ook voordelige verzending via GLS mogelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs

glslogo.gif
We waren al een tijdje aan het stoeien met de TNT tarieven, maar eigenlijk heeft TNT moeite om voordelig pakketten te versturen. TNT wil het hebben van haar toegevoegde waarde en niet van de prijs. Het wordt voor ons daarom steeds moeilijker om een aantrekkelijke en gereduceerde transportkosten aan te bieden aan onze klanten. Tijd voor een alternatief dus!

Wij denken dat GLS dat beiden combineert, dus zowel toegevoegde waarde als een scherpe prijs. Het enige dat GLS nu nog niet actief aan kan bieden is levering op zaterdag, daarvoor moet je nog voor TNT Post kiezen.

Wat gaat dit nu in de praktijk betekenen? Je kan straks zelf kiezen of je je pakket via GLS of TNT Post wilt laten versturen. GLS zal in veel gevallen noemenswaardig goedkoper zijn. Niet alleen voor Nederlanders, maar zeker ook voor onze Belgische klanten. Voor Belgen is er straks nog wel een toeslag, deze toeslag is voor TNT Post € 8,-, maar voor GLS is deze maximaal € 3,-. Met GLS zal het dus eindelijk ook voor Belgen mogelijk zijn om bij een bepaald bedrag de producten zonder verzendkosten in huis te hebben.

GLS verzendt net zo snel als TNT Post en heeft voor zowel Nederland als België een doorlooptijd van 24 uur. GLS heeft ook een Track & Trace code en er zijn na de eerste afleverpoging afspraken te maken over een tweede afleverpoging.

Tijdens het afrekenen kan je voor beide transportmaatschappijen zien wat de verzendkosten voor jouw bestelling zullen zijn.

We hopen volgende week van start te kunnen gaan met het actief aanbieden van GLS als transportmaatschappij.

Laatst bewerkt door een moderator:
:jippie :jippie :jippie

Geweldig Tim !! Dus wij kunnen nu ook gratis verzonden hebben boven een bepaald bedrag ?

Correct en tevens juist zoals jullie dat zouden zeggen! :ja

Het moet nog even doorgerekend worden, maar ik denk dat het voor België (even ook afhankelijk van het gewicht). Vanaf ongeveer € 75,- gratis zal zijn. Daaronder wordt wel een bedrag gevraagd, maar dat is dan tussen de € 50 en € 75,- eerder een paar euro en niet meer die volle € 8,- :no

:party

Uit ervaring weet ik dat als je niet thuis bent je gls op moet bellen voor een eventueel anderafleveradres, lukt dit niet dan moet je naar het dichts bijzijnde depot om je pakket af te halen.
Ik heb er slechte ervaringen mee.
dus voor mij Tnt.

GLS is ok! Zelf ook een tijdje via verstuurd, ging altijd goed.

En ze hebben de naam ook mee natuurlijk.

Gaat Lekker Snel

Doe Het Langzaam zou dan weer een stuk minder goeie lettercombi voor je koeriersbedrijf zijn..;)

Goed bezig zo Tim.:-)^

@bartr123

Bij TNT is dat niet veel anders, alleen dat TNT het standaard op hetzelfde adres probeert af te leveren. Het voordeel van GLS kan juist zijn dat je een ander adres op mag geven.

GLS is trouwens hard bezig om GLS pakketshops en extra depots te openen. De bedoeling is dat een GLS pakketshop bij iedereen dicht in de buurt is, zodat een pakket ophalen dichtbij is.

Waar TNT juist ervoor kiest om steeds meer postkantoren te sluiten. ;)

Maar goed, de keuze is nog steeds mogelijk! :ja

Super, zou toch al van pas komen op de Meguiar's Maandag, heb toch weer wat in het mandje :roll
Correct en tevens juist :weetniet Breek nou m'n klomp :-p

Ik ken geen enkel bdrijf waar je zelf mag kiezen met wie je verzend. Geweldig!

Tim zei:
Nee? Wordt 'correct en tevens juist' niet gebruikt in België?
Er zal wel ergens in België iemand dat zo zeggen :lol

Geweldig nieuws trouwens. Nu worden kleine bestellingen ook interessanter. Ik denk aan de Dodo donderdag :)

Geweldige extra service weer Tim & de rest van CC uiteraard ook!!!! :-)^
Jullie blijven ons verrassen met alle leuke nieuwe dingen!

bartr123 zei:
Uit ervaring weet ik dat als je niet thuis bent je gls op moet bellen voor een eventueel anderafleveradres, lukt dit niet dan moet je naar het dichts bijzijnde depot om je pakket af te halen.
Ik heb er slechte ervaringen mee.
dus voor mij Tnt.
Klopt ja.. was niet thuis bij GLS na de 2de zending kon ik m'n stuff ophalen in rotterdam 8-o (moest vanuit DH komen). Hopelijk komt er hier in de omgeving ook nog eens een depot/afhaalcentrum zoals Tim al aangaf zijn ze er hard mee aan de slag bij GLS.

Mooi dat er nu voor de belgen een betaalbare optie is voor verzending :-)^

@Tim, hebben jullie ook nog naar DHL gekeken, die hebben wel best veel depots over t land al.

Ik blijf denk ik gewoon bij tnt. Ben er tot nu toe heel content over dus.
En voor die paar auro meer ga ik niet zeuren zene.

Wat doen jullie allemaal moeilijk met verzendmethoden kiezen.. gewoon dicht in de buurt gaan wonen :-b

Geintje natuurlijk, fijn voor de belgen dit! En voor degenen die het vertrouwen in TNT een beetje verloren zijn uiteraard.

Blijft het ook mogelijk om je pakket te verzekeren bij GLS?
Vind dit altijd wel een fijner idee...:o)

mooi initiatief, kan het alleen maar toejuichen. Had een beetje moeite met de toch hoge verzendingskosten (8€ minimum). Vooral als je al niet veel nodig hebt was het niet echt interessant om bij CC te bestellen. Dit werpt een heel andere kijk op de zaak. :lol

Status
Niet open voor verdere reacties.