• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bird sh#t remover

Barrie Beton

Detailing addict
24 apr 2017
15
55
35
Zwolle
Hallo allemaal,

Is de poorboys world bird sh#t remover veilig om te gebruiken op een gyeon coating? Heb het altijd standaard in mijn auto liggen en kwam het net bij het opruimen tegen. Vraag mij af of ik dit in de toekomst kan blijven gebruiken, hopelijk weten jullie het antwoord.
 
Omschrijving

Poorboy's World
heeft nu een product ontwikkeld voor het verwijderen van vogelpoep: Bird Sh#t Remover!
Bird Sh#t remover is zeer lubricerend en bevat speciale cleaners die vogelpoep onmiddelijk beginnen af te breken. Hierbij wordt de bestaande wax- of sealantlaag niet aangetast.

Topic aanmaken duurde langer dat deze info opzoeken. ;)
 
Dit had ik ook gevonden, maar is een coating hetzelfde als een sealant? Beetje jammer als het straks niet goed gaat vandaar de moeite om de vraag eens hier te stellen. Ruim 30 uur aan het detailen geweest en dan met een verkeerd product op de coating te zitten zou jammer zijn natuurlijk. Wel bedankt voor je reactie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had toevallig gisteren wat flatsen op mijn cabriodak zitten en durfde het ook niet aan om de BS remover te gebruiken.
Toen met veel water en zachte borstel gedaan.