• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Hole toepassen

Ik pakte vandaag mijn fles Black hole eens beet, het is geen hardloper bij mij, maar na goed schudden zag ik dat het veranderd was in black smurrie. Een waterige substantie en een brok zwarte drap, ook na lang schudden niet meer iets wat op een op te brengen product lijkt. Nooit bevoren geweest. Is er een maximale houdbaarheid dat iemand weet?

Tja, Poorboys staat er ook om bekend om in de zon gebruikt te kunnen worden. Misschien dan toch een houdbaarheidsdatum of alsnog een reactie op temperatuur(wisseling)?

Greetz

Ja ik schud ook regelmatig flessen, maar bij bijvoorbeeld EX-P of prof polish merk je dat de olie en de substantie weer samenkomt en weer het organieke product vormt. Ik heb hier nog een fles Mequirs uit de oudheid staan en nog een mothers wax van me eerste bestelling staan die nog prima functioneren maar hier is niks meer van te maken. Ik ben vrij makkelijk, koop (te) veel maar ik denk dat ik nu maar eens een foto maak, best zonde..