• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

black hole

namorc5

Detailing rookie
7 feb 2010
10
2
hallo ik heb een vraagje...

ik heb andere auto gekocht en ik gebruikte voor mijn vorige wagen (zwarte) black hole...
nu heeft mijn nieuwe een C4P de kleur nocciola..
kan ik hiervoor ook black hole gebruiken of moet ik de variant voor lichtere kleuren aanschaffen????

een foto van de kleur

http://puce38.free.fr/C4/IMGP1915_resize.JPG

De exacte kleur(code) dan wel auto niet mee gewerkt, maar laat ik het zo stellen dan een broertje/zusje er van geen schade heeft aangericht.
Als je de BH hebt staan en er tevreden over was dan zou ik het gewoon weer gebruiken.
Gek gezegd kan het zijn dat het optisch helemaal niks doet op deze kleur maar dit komt meer naar voren toe als men er an sich niet veel waarde aan hecht

ik ben heel tevreden over de BH

ik gebruik het ook voor de auto van mijn vrouw..

maar omdat dit een lichte bruine kleur is wil ik white diamond aanschaffen..
maar als bh beter is dan is het gekke werk om wd te kopen...

Ik zou eerder geneigd zijn om de BH te gebruiken dan de WD. Bruin is uiteindelijk een donkere kleur, ook al is dit lichter bruin ...