• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Blackhole probleem.

Deetor

Detailing addict
25 mei 2009
34
52
Ik heb es om te testen Black hole machinaal aangebracht met een zwarte pad.
Daarna mothers carnauba wax met rode handpad.
Nu het probleem, de wax wilde niet hazen, het was precies alsof het laagje black hole het gewoon opslorpte.
Een paneel dat niet behandeld was met black hole vertoonde wel hazing van men wax. Huh?
(Ik liet er de sealant effe vantussen, heb die wel niet geprobeerd dan)
 
Heb je de Blackhole laten opdrogen en daarna uitgepoetst, voordat je de wax erop deed?

Zoja, was het vochtig in de lucht?
 
Carnauba wax wil ook niet echt mee helpen met deze temperaturen, zeker ook als het vochtig is. Nu weet ik je situatie niet of je binnen of buiten staat met je auto.
 
Ik stond buiten, maar wax was warm door de zon. (Alleja, warm $$) )
Mssn heb ik te vroeg geprobeerd.
 
De zon was er al de hele dag. Maar warm was het niet buiten de zon.
Dus zal wel wat vochtig geweest zijn.
 
Quincy zei:
Leer eens fatsoenlijk nederlands typen. effe, es, mun :no

"Evident" is dan wel weer lekker duur !!!:)^

Maar ook een kleine bijdrage .... Black Hole te 'dik' aangebracht en laten zitten ? Eerst goed nabewerken met een doek. En de temperaturen zijn eigenlijk te laag om bijvoorbeeld wax goed te kunnen verwerken. Denk aan 15 graden en warmer. Werkt stukken beter.
 
Quincy zei:
Leer eens fatsoenlijk nederlands typen.

effe, es, mun :no


Dat is modern Quincy, is er om ons met de neus op de feiten te drukken dat we geen 18 meer zijn, in mijn jeugd spraken we de woorden heel uit :D ;) , moet er ook heel eerlijk bijzeggen dat ik er soms moeite mee heb om het gelezen te krijgen;)
 
@ MK-US, tuurlijk zijn er ergere dingen te bedenken ;) maar het leest zo ontzettend klote

@ Lexusfreak, wat voel ik dan alweer oud :D

@ Deetor, het kwam misschien wat rot over, sorry hiervoor, maar zoals ik hierboven aangeef: het leest gewoon beroerd, that's all hope you can forgive me :ja de opmerking was niet nutteloos by the way
 
Ja sorry, had niet door dat het over de afkortingen ging.
't is een slechte gewoonte die msntaal. Maar door men meestal beperkte tijd op het internet durf ik er nogal eens gebruik van te maken.

Over de Black Hole dan. Ik heb het niet echt gekocht voor de fillers, hoewel dat mooi meegenomen is.
Maar het doet wel de metallic in de lak er enorm uitspringen. Ik ben fan!
 
Lexusfreak zei:
moet er ook heel eerlijk bijzeggen dat ik er soms moeite mee heb om het gelezen te krijgen;)

Ik weet niet welke leraar Nederlands jij hebt gehad, maar bijzeggen ????? Ik bijzeg, je bijzegt, ......... ???? :roll
 
30 jaar geleden leon, dus ik weet het echt niet meer...moet ik er wel bij vertellen dat ik je daarin gelijk moet geven, maar het nog altijd geen MsN taal ;)
 
Eerlijkheidshalve bij vermelden is er ook nog ;),
maar zullen we weer met zijn allen teruggaan naar het oorspronkelijke vraagstuk betreffende de Black Hole problematiek :)