• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

bmw 318i 2009

wilco

Detailing chief
10 mrt 2009
538
100
44
Oss
gisteravond de auto van 'n vriend van me even 'n snelle beurt gegeven, omdat deze vandaag als trouwauto gebruikt zou gaan worden. de auto is 'n jaar oud dus in slechte staat zou die niet moeten kunnen zijn. dat was ook zo... bij aankomst had ie 'm zelf al gewassen. ik heb 'm gekleid, paar testspots gemaakt en het bleek dat ssr1 met witte pad eigenlijk wel voldoende was (was op wat steenslag en vogelpoepvlekken geen krasje te bekennen eigenlijk). de vogelpoep vlekken waren we kwijt door ssr 2 op de oranje pad.

vervolgens white diamond op zwart en de dodo juice diamond white wax. het interieur behandeld met PB natural look.
helaas was het niet ideaal om foto's te maken en dus zijn de foto's niet van al te beste kwaliteit. als het goed is krijg ik nog foto's van vandaag overdag voor 'n beter beeld. heb ook helaas alleen NA-foto's.

DSCF3528.jpg

DSCF3529.jpg

DSCF3530.jpg

DSCF3531.jpg

DSCF3532.jpg

DSCF3533.jpg

DSCF3534.jpg

DSCF3535.jpg

DSCF3536.jpg

DSCF3537.jpg

DSCF3538.jpg

DSCF3539.jpg

DSCF3549.jpg

DSCF3541.jpg

DSCF3542.jpg

DSCF3543.jpg

DSCF3544.jpg

DSCF3545.jpg

DSCF3546.jpg

DSCF3548.jpg
 
Die vriend van jou was slim; wie kan nu beter een auto klaar maken voor je huwelijk dan een detailer van dit forum....:)^

Knap gedaan :cool:
 
thnx :)

klopt wim... alleen is hij zelf al getrouwd. het was het huwelijk van de zus van z'n vrouw... maar ach.. blijft 'n goed doel he.. ;) enne ook al was het geen mooi weer, hij staat er mooi bij in de regen als ie lekker in de wax staat....
 
Mooi resultaat ! !

off-topic: zonder hier verdere discussie te starten, raad ik je aan om DIT even te lezen