• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail BMW E90 318d Sapphire Black

Heb ik nog nooit gedaan.

Ik prep alleen als ik klaar ben met polijsten.
Hoe controleer jij je gedane werk tussendoor dan? Je weet toch pas per polijststap wanneer je klaar bent als je een inspectie doet op schone lak? In veel polijstmiddelen zitten oliën die nog een hoop verhullen.
Of bedoel je dat je IPA gebruikt tussendoor en als laatste rondje voor de LSP prep?
 
Laatst bewerkt:
Is het verschil tussen een DAP900 en een trouwens LHR21 zo groot, afgezien van de grotere throw? Is namelijk ook al snel 2.5x zo duur.

In die 3-4 dagen dat ik er mee gewerkt heb, vond ik mijn DAP eigenlijk wel goed zijn werk doen.
 
Idd goed gelukt zeg
Zeer mooi resultaat
Had vandaag ook graag wat gedaan maar afhankelijk of er geen auto recht voor mn deur staat want moet dan verderop parkeren en Zolang zijn mn slangen en snoeren niet
 
@Vrije Rijder

Klopt.

Het is een kleur die er nogal snel vuil gaat uitzien, maar éénmaal hij vers gewassen is... of wat extra aandacht krijgt en er weer strak bijstaat, wil ik geen andere kleur meer o_O

Ondertussen al enkele regenbuien verwerkt en met de Fusso wax blijft hij toch wel verbazend proper.
 
Naar aanleiding van je link ff je verslag gelezen. Ziet er top uit. Mooie auto en een fijne werkplek. Zo heb je ook geen last van een buurman die zegt:"kun je die van mij ook ff doen". Die velgen die hebt of waarschijnlijk toen had zijn ook wel erg mooi. Staan goed onder een E90. 18 inch?
 
@Freude am Fahren Bedankt :)

Wagen in kwestie is ondertussenal een tijdje verkocht, maar ik heb de velgen aftermarket gekocht en ze passen er idd mooi onder. Is style 193. Lekker sportief en ze zijn ook iets breder achteraan (255 tov 225 vooraan). Staan er zeker mooi onder indien je ze op de kop kan tikken voor een mooi prijsje.

Hieronder nog wat pics die ik nog had staan:

VxrO2Zb.jpg


2I7DZ80.jpg


DTCXg3f.jpg
 
Staan er zeker mooi onder indien je ze op de kop kan tikken voor een mooi prijsje.

Ja dat zou mooi zijn, maar valt tegen om te vinden voor een mooi prijsje.
 
  • Grappig
Reactions: Ciamician