• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 320D Oxfordgrün metallic

Ziet er weer netjes uit, mooie diepe glans. Met zn 2en een auto doen vind ik meestal wel zo prettig en gezellig!
 
Is echt een mooie kleur waar je een super resultaat mee haalt:cool:
De velgen zijn er ook mooi van opgeknapt!
 
Ik wil trouwens mijn eigen 320d ook een keer doen, maar kom er niet aan toe...maar deze show off heeft me toch echt ertoe gedwongen dat ik heel snel tijd ga maken voor deze klus :ja

Raar eigenlijk dat ik als detailer niet aan mijn eigen auto toe kom :|~* , en daar is het wel mee begonnen.

Wel spannend trouwens, voor het eerst naar school, die van mij is 2.5 jaar, duurt nog even....succes ermee :)
 
Gisteren heeft mijn vader de winterwielen weer gewisseld met de zomerwielen... nu heb ik natuurlijk de Iron X in mijn collectie en mijn vader wou de wielen schoonmaken met WB van Meguiars, toen gaf ik hem Iron X en zie hier..

IronX3-border.jpg

IronX2-border.jpg

IronX1-border.jpg


De geur viel hem wel ontzettend tegen, maar ik moest van hem de volgende keer ook voor hem Iron X mee bestellen :D het verwerkt veel makkelijker dan WB van Meguairs en je kunt het gebruiken voor meerdere doelen :cool:
 
Binnen niet al te lange tijd zal er weer een detail plaats vinden, hij heeft de 18" verkocht en 16" originele wielen (Styling 154) van een E90 (nieuwe type) voor terug gekocht

styling154_weblog.jpg


Daarnaast heeft hij een compleet ander interieur erin geplaatst, een alcantara interieur siert nu de wagen :cool: (plaatje van internet)

p1010404wt3.jpg
 
Interieur ziet er stukker beter uit als het originele, maar vanwaar de wissel van 18 naar 16inch?