• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 335d E92

Sharif78

Detailing addict
24 apr 2013
40
52
46
Goeiemorgen,

Ik heb sinds afgelopen dinsdag een BMW 335d op de oprit staan. De eigenaar ging op vakantie en wilde de auto netjes behandeld weer terug krijgen.
Aangezien ik afgelopen vrijdagavond/zaterdag die Seat Altea gedaan heb, moest ik met deze auto voornamelijk in de avonduren wat doen + de gehele zondag.

De eigenaar verzorgt de auto zelf ook wel goed, wast hem iedere week volgens mij met de hand, maar toch had de auto wel wat swirls her en der, en andere vuiligheid:

IMG_0006_zps57f48582.webp

IMG_0009_zpsbbc25d27.webp

IMG_0002_zpsaed7ad91.webp

Als eerste het interieur gedaan. Gestofzuigd, met Megs Interior detailer alles behandeld, het leer gevoed en beschermt en de trims behandeld met Autofinesse.
Na een 1,5 avond werk, komt het er dan zo uit te zien:

IMG_0029_zpsbd7ea8f1.webp

IMG_0031_zps63bf9f1b.webp

De auto wassen was toen het volgende project, nadat de auto gewassen was, met de klei er aan.
En veel teerspetters op de auto zeg, word echt tijd dat ik Tar-X ga halen.

Toen de wielen en banden schoongemaakt en met Iron-X de laatste aanslag doen laten verdwijnen, helaas waren de velgen redelijk geoxideerd.

Auto afplakken was het volgende werkje, en toen de 1e polijstlaag er over heen, had gecombineerd, oranje pad/gele pad en witte pad met Inizio en Mezzo:

IMG_0012_zps7a568efd.webp

IMG_0013_zps71b174c1.webp

IMG_0011_zpsc0a529ea.webp

IMG_0010_zps34b7d8ec.webp

Heb de swirls er uitgekregen, alsmede de lichte krasjes, zitten nu nog 2 wat diepere krasjes in de lak, maar die kreeg ik er niet uit.
Toch maar eens een rotary aanschaffen.

Daarna de auto weer afgenomen met Eraser:

IMG_0014_zpsd21b1fe2.webp

IMG_0015_zps1c04a044.webp

Glans was alweer goed teruggekomen.

Daarna met de groene en zwarte pad 2x hit met de Finale aangebracht en getopt met de M26.
Het zag er weer heel netjes uit.

Uitlaten nog schoongemaakt, ramen schoongemaakt, velgen behandeld met een sealent en verder nog wat puntjes op de I gezet en dit is het eindresultaat:

IMG_0016_zps5b485678.webp

IMG_0019_zps21c55ab8.webp

IMG_0020_zpsdda49f74.webp

IMG_0021_zpsad97e369.webp

IMG_0022_zps9a24a147.webp

IMG_0023_zpsfd8a20d9.webp

IMG_0026_zps68b70ed0.webp

IMG_0027_zps923721d0.webp

IMG_0028_zps539e527d.webp

PS: Helaas kan ik bij de nieuwe versie van Photobucket de kentekens helaas niet meer "twirlen" zodat die onleesbaar worden, dus moet het maar zo doen met een gele streep. :(

In totaal toch nog de woensdagavond, donderdagavond, gehele zondag, maandagavond en vanmorgen aan bezig geweest...dus een kleine 20 uur.

Gr. Sharif

Gele streep? Ik zie de kentekens wel, niet dat je er wat aan hebt verder, maar toch.

Verder ziet de BMW er prima uit.

Inderdaad, zie dat de kentekens toch weer leesbaar zijn, vreemd.
Toch maar een ander programmaatje vinden waar dat dan wel netjes staat.

Ja, die nieuwe photobucket is alles behalve een vooruitgang.

Mooie show-off, dikke tractor!:-)^

Dikke Bimmer! Mooi show off.

Bevalt jouw krukje? Ik heb dezelfde en mijn kogeltjes liggen eruit....:(

Wat een mens allemaal niet doet om zo'n auto lager op de oprit te laten staan :lol

Knap resultaat hoor , de eigenaar zal meer dan tevreden zijn .

Schrijf je reactie...