• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 5 Touring In en Exterieur Detail

Schitterend resultaat hoor , Serge, zoals altijd eigenlijk!

Als het niveau zo hoog is mag van mij best wat soepeler met die fotoregels worden omgesprongen! Hier kunnen heel wat detailers nog iets van leren, onder andere ikzelf!:)^


En ja, 43 uur gaat er zeker in deze behandeling. Dit resultaat is gewoon niet haalbaar op de "standaard" 8-12 uur.
 
Erg mooie show off en het resultaat is er ook na zeg. Wat een werk en wat een auto!! Zou willen dat ik eens zoveel tijd had om een auto aan te pakken..
 
Gewoonweg schitterende detail, proficiat en respect!
Voor mij persoonlijk de mooiste break op 't moment.
Velgen inderdaad een maatje te klein, maar misschien primeert comfort voor de eigenaar.
Zetels komen volgens mij uit de Individual lijn, prachtige kleurcombinatie, zeker in combinatie met de zwarte buitenkleur.
Alleen de beige vloerbekleding lijkt me zeer fragiel.
Als deze Beamer geen Freude am Fahren geeft weet ik het ook niet meer :)
 
Geweldige show off! Top!!

Maar omdat ik nu eenmaal een ziekert ben; in "Gebruikte producten:" heb je niet de zwarte cone genoemd waar je de velgen mee gedaan hebt.
Ook vertel je niet hoe je de finale op de uitlaten hebt opgebracht en verwerkt.
 
@ Wittereus

Klopt die cone ben ik vergeten neer te zetten knap van je hoor :cool:
Zal het even aanpassen.
Finale heb ik met een witte hand pad en wederom de cone verwerkt.