• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 523i (2011) + C-Quartz

Oeiie netjes geworden zeg!!!

Maar wat een gedrocht van een wagen is dat toch zeg............. Ik vind zelf dat ze bij bmw helemaal de verkeerde weg in geslagen zijn wat betreft de 3 5 6 en 7 serie. 1 serie en x3 5 vind ik nog wel leuk.
 
Haha, leuk dat smaken zo kunnen verschillen... De X1, das pas een lelijke auto, geen proporties in dat ding...
De x3 heb ik ook niks mee, de X5 vind ik dan wel weer een prachtbak, zeker in donkergrijs of zwart! (alleen nét iets buiten mijn budget :-b )

Inderdaad jammer dat zo'n 5 serie op deze manier wordt afgeleverd, dat zou BMW toch netter moeten doen, zeker in deze prijsklasse! (al mag dat eigenlijk niet uitmaken, maar goed.)

Mooi resultaat behaald op deze auto, hij ziet er idd uit zoals het hoort!:)^
Have fun with it (maar dat zal het probleem niet zijn...)



meuh
 
Zo zie je maar dat het bij autobedrijven eerder poetsers zijn dan echte detailers. Maar zo te zien de wagen weer helemaal netjes!

Over de auto? Nice!! Zo eentje moet er hier ook nog eens op de oprit komen. Maar ze moeten 2e hands eerst toch iets verder ontwaarden :)