• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW E46 M3 coupe

Prachtige auto die de aandacht heeft gekregen die hij verdiend. Ben ook benieuwd naar het resultaat als je het interieur en de motor aanpakt! Wel zonde dat je geen zon had, hij lijkt nu al spiegeltje glad!

A90 zei:
Fraaie auto ! mooie kleur maar waarom geen foto's van het interieur ? Zo te zien rood leer, mooi hoor bij deze kleur!

Het leder interieur had ik een paar weekjes terug al aangepakt met de producten van Gliptone.
Hierbij nog wat foto's daarvan:

e00acd93.webp

769d93c4.webp

a5192dae.webp

753115eb.webp

d2de4f3e.webp

Mooi hoor ! Ik heb ongeveer hetzelfde leer als jou en heb juist de Gliptone cleaner en conditioner gekocht van de week. Ik zat nog een beetje in of het niet zou vlekken maar het ziet er keurig uit!

Van het weekend ook maar aan de slag

A90 zei:
Mooi hoor ! Ik heb ongeveer hetzelfde leer als jou en heb juist de Gliptone cleaner en conditioner gekocht van de week. Ik zat nog een beetje in of het niet zou vlekken maar het ziet er keurig uit!

Van het weekend ook maar aan de slag

Producten van Gliptone waren een genot om mee te werken! :ja
Resultaat is zoals je ziet prima in orde... Een prachtige matte finish en goed op kleur. :-)^

Hallo,

Zeer knap resultaat op een wel heel mooie wagen!!:ja
Er staan precies nog een aantal wagens klaar om te detailen of zijn deze al gedaan?

Danny

grandscenicman zei:
Hallo,

Zeer knap resultaat op een wel heel mooie wagen!!:ja
Er staan precies nog een aantal wagens klaar om te detailen of zijn deze al gedaan?

Danny

Deze wil ik eigenlijk ook nog doen inderdaad, zal in mijn vakantie eens een begin maken. Meerendeel klassiekers (in wording).

Thanks voor alle leuke reacties. Ik ben zelf ook erg blij met de auto en het behaalde resultaat. :love