• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

bmw e46ci getest met de dap500

dannyr

Detailing rookie
27 aug 2009
13
0
gister en vandaag eens goed mijn beemer onderhanden genomen met een heel mooi resultaat al vind ik zelf,en dat voor de eerste keer.ik ben nog niet zo lang actief op het forum dus ik ben nog een leek hier in:p maar het resultaat mag er zijn.
deze week had in ik mijn monello pakket binnen gekregen en kon niet wachten om het uit te proberen.

hier wat foto's
rechter deur
2uf8uxj.jpg

motorkap met iets steen slag]-0
a48wn9.jpg

linkerdeur vs scherm
addg0z.jpg

dak
35ji3he.jpg

en nog 1
10wpdli.jpg
 
Ohh netjes gedaan man.:cool: Die blinkt als een gek. Heb zelf een e46, ga binnekort onderhanden nemen, ook met Monello kit en DAP.

Inizio op oranje of was Mezzo op wit al genoeg? En hoeveel hits?
 
Jammer hoor die steenslag, daar erger ik me ook altijd aan. Verder ziet ie er super glanzend uit, complimenten en mooie plaatjes.
 
ik vind het ook heel erg jammer,kon ik het zelf maar strak krijgen daar moet je toch wel hele goede kennis hebben en veel ervaring.of overlaten spuiten maar dat wil ik niet, wil geen overgespoten auto hebben;)