Juffer1;n402539 zei:Ga er maar vanuit dat de gebruikte combinatie gewoon te licht is geweest.
Als ik zoek op velgenreiniger dan zie ik Non-ferro niet voorbij komen dus vandaar die conclusie.
Non-ferro als (reguliere) velgenreiniger ben ik erg huiverig voor, kijk maar eens naar je balanceerloodjes.
Het is een prima product maar in de buitenlucht gebruiken en goed, heel goed naspoelen.
Non Ferro dus beter enkel is bij het uitgebreid onderhoud gebruiken aangezien het de balanceerloodjes zou kunnen aantasten?
Goed dat je me hierop wijst en is dat alleen al reden genoeg voor over te stappen op echte velgenreiniger of gebruiken jullie die niet altijd tijdens de wekelijkse wasbeurt?
Mijn velgen worden herdaan tegen volgende zomer en worden nu voorzien met PB wheel wax waardoor velgenreiniger wel overbodig is
maar doe dit niet bij de andere wagens die ik thuis was en gebruik altijd 1 op 1 verdunde non ferro inspuiten even laten inwerken met EZ borstel weer even inwerken en met hoge druk grondig afspuiten.
De Valet Pro komt er bij bij volgende bestelling normaal gezien voor grof vervuilde velgen en die dan ook gebruiken voor wekelijkse wasbeurt?