• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

bmw m3 e 92

vince

Detailing trainee
5 apr 2014
18
22
33
Pas de auto van een goeie kennis van me gepoetst :D wat een zalige bak, niet alleen om in te rijden maar ook om te poetsen, hier eventjes de stappen :D exterieur - gekleid met mothers wax -de auto gepolijst met de fantastische producten van monello (in 3 stappen) -glaze dodo juice, maar ik weet niet meer welke wnt heb er teveel haha sorry jongens en meiden :D -wax: mcguiars nxt 2.0 -sealant: poorboys exp 3 lagen -velgen: poorboys wheel sealant -banden: mcguiars endurance tire gel interieur -gestofzuigd en schoongemaakt -leer schoongemaakt met een ledercleaner van gliptone -leer gevoed met ledervoeding van gliptone Het resultaat was verbluffend wnt met de auto werd gereden waarvoor die gemaakt is dus ook de gevolgen ervan zoals krassen, swirls, steenslag, teer, en alle andere mogelijke vervuiling :D Toen ik de auto terugbracht wist de eigenaar zeker dat ie m niet meer ging verkopen wnt hij stond te koop maar zo zie je wat een goeie poetsbeurt kan veroorzaken haha :P gwn heerlijk
conv_442.webp
conv_443.webp
conv_444.webp

ja inderdaad een super combi dat zwart met rood ook in combinatie met het carbon dak :)

knap! Heel mooie wagen, heb deze zelf ook al zijn rijden. Mss nog een extra leuke tip: een polish'ke op de uitlaten, geeft een extra toets... ;-)

GaetanDB;n392205 zei:
Mooie detail!

Maar euh, verkopen? 1-FXZ-... Hij heeft de wagen pas :)
Nee omwille van de nieuwe regelingen met belastingen op wagens die op de zaak staan, heeft ie m van zn zaak op zn privenaam gezet :)

GaetanDB;n392205 zei:
Mooie detail!

Maar euh, verkopen? 1-FXZ-... Hij heeft de wagen pas :)
ja ik zit net ff te checken en ik geef je volledig gelijk :) een mooi detail die ik volgende keer zeker niet mag vergeten :D