• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bmw probleem

Niet iedereen is afgestudeerd in ABN, jullie passen zich ook niet aan aan ons dialect in het zuiden :p.

@Sugr_81 Ik snap je volledig hoor, mooi taaltje, grammatica en spelling. Ga zo door! :blush:.
Bedankt @Ferdy ik voelde me precies of ik zat nog in een kleuterklas. Hoe dan Ferdy het ook zegt sommige dialectwoorden vanuit zuiden begrijp ik ook niet maar dan denk ik van ja we zitten niet op school maar op een forum.

Eind goed al goed. Zal der zeker rekening mee houden voor in het vervolg. Vind wel spijtig dat ik op een forum erop word aangewijst.

Ik ben der zeker van dat sommigen onder ons gewoon niet durven om zijn mening te uiten over een bepaalde onderwerp.

Ben zeker op niemand kwaad of zo. Dus begrijp zeker niet verkeerd he mannen maar moest er eens uit.

Alvast bedankt.
 
  • Leuk
Reactions: Blade en Ferdy
Welk paars wolletjes heb je? bij mij is wol meestal wit, heb nog nooit een paars schaap gezien.

Wol S3 op rotary, S3 op paars, S17 oranje en dan Rupes geel of wit
met deze combi moet het echt strak te krijgen zijn.
Monello paars ,Lake country heeft ook paarse wollen pads (hetzelfde denk ik)
 
@Quantoxx Bij de Monello Pads staat er bij dat ze op Dap machines kunnen worden gebruikt, terwijl bij een Scholl wolpad er juist bij staat dat ze alleen op een rotary kunnen worden gebruikt. Denk ook dat het aan het materiaal ligt. De Scholl wol pad is echt van schaap gemaakt, de Monello pad is een vezel wat ze wol noemen.
 
Dit is idd een harde les geweest, maar ik vind dat je dit fantastisch hebt aangepakt! Ik zou er mooi gestaan hebben met m'n DAP'je en scholl pads en polishes...