• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bmw X5 V8

Eelco zei:
Aficior ==> Dat is de Tape van HPX (MASKING TAPE 4400) in 19mm breed.
Tijdje terug een rol gekregen omdat de blauwe 3M en de groene Colad op waren, en wil geen andere meer.
Het plakt net zo goed of beter dan de 3M, en het oppervlak is glad, dus je pad heeft er practisch geen vat meer meer op, dus veel minder last van omklappende tape en lijmresten met polijstmiddel op je lak]-0

Nog bedankt voor je reactie Eelco. Ik ga naar die tape eens informeren. Ik denk dat ik ook wel eens met een restant van dat merk gewerkt heb. Inderdaad zeer glad oppervlak, waardoor de polijstpad niet snel grip krijgt op dat materiaal.

Zat nog even je verslag en de foto’s van die enorme BMW te bekijken. Mij bekruipt telkens het gevoel en de gedachte: Wat een enorme lap ijzer… Ik kan me zo voorstellen, dat wanneer je op de helft bent, je denkt dat het nimmer af zal komen. Maar wat is ie mooi geworden.

Nogmaals petje af. En prachtige kwaliteit geleverd.

Ik heb wel eens een schilder gezien met geel tape en lijkt erg op modelbouw masking tape van het merk `Kip`
Deze is ook glad en heeft ook een sterke lijm laag.
Laat geen lijmresten achter zoals goedkope gamma tape.
Blauwe 3m tape heb ik nu ook.

Die Kadett staat er al een tijdje, want toen ik twee week geleden er was stond hij er nog! Dik ding trouwens, met turbo en uitgebouwde carrosserie.

Mooi gedaan op die Beemert!
De reflectiefoto's zijn ook zeer geslaagd!

offtopic:

@ Wilco & Paulus: dit is de turbo kadett van Dicky Nieboer:love
Echt een hele dikke wagen!

Herkende hem zo goed als gelijk, zijn maar 2 dikke oranje turbo's in NL namelijk:love :love

Hallo,

Zeer knap resultaat voor een knappe auto !!8-) 8-)
Mooie show-off .
Daar ben je volgens mij toch wel meer dan 1 dag mee bezig geweest , niet ?

Heb net een M5 onder handen genomen en vond dat die al veel vierkante meters had.
Blijft wel een "machtig" geluid als je de wagen start en luistert naar de motor :ja

Groeten Danny

Zo surf je hier en beetje rond, en dan kom je de auto tegen die je een week geleden hebt gekocht.
Bij aanschaf is de auto gepoetst, maar niet met dit resultaat.

Perfect werk Eelco! :-)^
Als je het in de toekomst nog eens een keer over wil doen...

Groet,

Rudolf

Mooie bmw maar zag ook een mooie gsi op de achtergrond kan het kloppen dat deze uit tiel komt? Met golf koplamen

Leuk om te zien dat de oude topics ook nog bekeken worden.

Rudolf ==> Leuk man, heb je een flinke auto aan! Is echt een bijzonder ding, een nekkendraaier.
Lekker zelf je detailspullen verzamelen en stapje voor stapje aanpakken, de auto is het zeker waard.
Jammer dat hij weer zo slecht is gepoetst, zoals je hierboven hebt gezien was het niet de eerste keer.

De oranje Opel in de reflectie heeft geen Golf 4 lampen, en komt niet uit tiel, zie verder omhoog in het topic, wel een mooi ding overigens.

Wat een vette wagen zeg en volgend mij heb je een mooie detailruimte gewerkt. Mooi!

Was destijds bij mijn vorige werkgever, daar had ik weekends de beschikking over de werkplaats incl. brug, was idd een prima stek om te detailen.