• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BNN op zoek naar autoliefhebber!

Ook ik heb de uitzending gezien Rogier!

echt top gedaan! knap dat je het zo even doet en erg leuk om te zien!
hoop herkenbare dingen!

nogmaals top!
 
En de medaille (waarvoor respect) is helemaal super. Zoals Redcat al opmerkte, dat gaan weinigen jou nadoen. Uniek.

Ook ik heb met plezier live zitten kijken op de bank. Allemaal erg herkenbaar.

En dat van 's-nachts wassen begrijp ik wel. Je komt laat thuis, er is niets te doen, maar je kunt nog niet slapen. Waarom dan niet even je auto wassen na een weekje weg geweest te zijn.

Leuk dat je het gedaan hebt.
 
Ik heb het opgenomen , maar nog niet de tijd gehad om te kijken . Maar aan de reactie's hier te lezen moet het de moeite zijn om te zien .
Dus morgen even kijken . ;)
ps proficiat met je medaille Rogier . :)^
 
En die gasten van BNN maar denken dat ze een zeldzame mafkees hadden gevonden...
Hee hallo! Hier zitten er nog 100! :D
 
heb er gisteren naar gekeken en vond het :)^ , mijn vrouw zat naast me en kon haar lach niet in houden toen je zei dat je niet kon slapen en eventjes om 1 uur snachts je auto ging wassen . :-b ;)
 
Een beetje oud topic maar wou toch even reageren,

Zit het forum even door te lezen en kwam dit topic tegen.
Wat een mooie reactie's en wat een geweldig programma. Zojuist alle aflevering gekeken, mooie bezigheid als je kapot verveelt en je auto niet kan wassen!:p
Veel lachen om onzinnige dingen maar toen Rogier in beeld kwam moest ik lachen uit respect en blijdschap :)^
Mooi filmpje om aan mijn ouders te laten zien als ze zeggen: 'heb je alweer spullen besteld..' enzz!

een filmpje om trots op te zijn! :)^
 
Bedankt, had hem inmiddels ook gevonden. Had er nooit op gelet dat er meerdere pagina's waren :)
Is tof om te zien. Zouden ze wat meer moeten doen. Dan zien ze dat er nog meer "freaks" bestaan ;)
 
Blij dat je het leuk vond, maar wat mij betreft blijft het bij deze ene keer.
Niks voor mij die tv-opnames, ik was blij dat ze weer opgerot waren na 5uur.
Ik kon niet eens op mn normale manier wassen, alles 5x overnieuw enzo bah!