• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BNN op zoek naar autoliefhebber!

Zo dan! Wat een berg leuke reacties jongens.
Volgens mij zijn er maar weinig die het nièt gezien hebben.

En m'n telefoon stond ook al roodgloeiend vlak na de uitzending hahaha
 
Rogier, petje af hoor voor deze aflevering. Heb het net ook even aan vrouwlief laten zien om aan te geven dat het normaal is dat ie mooi schoon moet zijn :)
Heel herkenbaar in ieder geval.....
 
Super leuk gedaan kerel! Precies zoals mk-us al beschrijft die twinkeling in je ogen is super gehe.
Was gek zeker om jezelf zo te zien? En mooi gemonteerd; precies dat geluid van de hogedrukspuit Hahah.
 
Ik kan niets anders zeggen dan gewoon weg prachtig gedaan. Heb echt zitten genieten van deze aflevering. Ook hoe je het gebracht hebt de passie spatte gewoon van het scherm af:)^ .
 
Het was een geweldige uitzending, herkenbaar en ik heb er van genoten.
M'n vriendin wist niet dat dit item erin zat en toen ze het zag moest ze heel hard lachen en riep "kijk net zo'n mafketel als jij" HAHAHAHAHAHA
:)^ :)^ :)^
 
Ik citeer je even rogier,....Lekker m'n karretje wassen, zonder dat iemand me aan mijn kop zeikt....ontspanning.

Eindelijk iemand die dit ook vind...hulde!:party:
 
haha het was inderdaad leuk om te zien!! :D Overigens een prachtige wagen dat je daar hebt staan!

Maar om 1 uur 's nachts nog de wagen gaan afspuiten, zou ik toch niet doen hoor :D :-"
 
Net online gekeken naar het filmpje, het was de eerste keer dat ik het programma (gedeeltelijk) zag en ik vind het zeer geslaagd: zowel het programma zelf als de prestatie en presentatie van RogierV12 :ja :)^
 
Inderdaad gefeliciteerd met je medaille, en dan wil ook ook nog even een +1 geven voor CC voor het maken en bedenken van de medaille :)^
 
zoon Martin; "De binnenkant zie je toch niet?"
Rogier; "Ja da maakt niet uit."

Lekker kort houden die nieuwe generatie! Heerlijk :party:

Mooi gedaan Rogier, leuke aflevering !

EDIT:

"Dan heb ik het liefst dat niemand zich met me bemoeit en me lekker met rust laat. Kan ik lekker mijn karretje wassen,
zonder dat er iemand aan mijn kop zeikt "

--> ZO herkenbaar ! rofl
 
Hee! Ik heb een medaille!
Wat een eer zeg ik bloos ervan :schaam ;)

Het is idd heel erg vreemd om jezelf op tv te zien en vooral te horen ja
 
Vond het heel herkenbaar al ben ik niet zo fanatiek als Rogier.
Heb genoten !
Geweldig dat het detailen zo onder de aandacht word gebracht, alleen daarvoor is de medaille al meer dan verdiend !
:)^