• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BNN op zoek naar autoliefhebber!

Ik vind zo een tv optreden getuigen van lef en vind dat je het goed hebt gedaan Rogier :)^ , ik heb wat mensen in mijn directe omgeving ook op de uitzending attent gemaak zodat jij ze eens kon laten zien dat we met meer zijn :-b

Die BMW van jou glimt echt als een dauwdruppel in de maneschijn, echt een prachtige wagen en dan ook nog eens een 7 serie met V12 ,^^
 
Zo mooi om te zien dat als je er over begint dan zie ik je denken en beelden voor je geest halen .... de glinstering en passie floept zo op je netvlies.
Heb je over algemeen stukje dat dimt het weer, begin je over de 'pareltjes' ..... hatsekidee blingbling in je ogen !

Het is mij aan alle kant heel erg meegevallen, was even bang dat het afgeraffelt zou gaan worden maar vind het best goed in elkaar gezet ( gezien de korte tijd die er beschikbaar is )
Superdeluxe gedaan Rogier ! ! !
 
Rogier ? Bedankt ! ! !

Echt zit helemaal "skrep" te kijken, kom jij voorbij, heb middeltje dit, heb middeltje dat, middeltje zus , middeltje zo........ :-" , lampie, foamgun, hd the works........ Zeg maar.

Zegt me vrouw tegen mij , dat heb jij ook, hij lijkt wel een beetje op jou ook nog eens , ik heb nog iets van haar op me koppie :-" , en ben naar eigen zeggen wel een flinke knaap net als jij zeg maar. :D Vandaar t vergelijk zeg maar .

Ik zeg, zie je nou wel dat er meer zijn dan mij die met hun "auto bezig zijn ? ", waarop voor een eens en altijd de discussie gesloten was, want t was wel weer genoeg, hoeveel zooi kun je nu nodig hebben om een auto "te wassen" etc..... Bedankt dus dat ik dei opmerking niet meer maar m'n kop krijg!

Verder een leuk stukkie, en idd ik kan ook genieten van de beading....... :-b
 
Ik moet zeggen, ik vind het allemaal erg leuk gemonteerd!

Alhoewel het niet echt over detailen ging, maar meer over het wassen van je auto enzo.
Wel tof dat je gewoon mee deed :D
 
Leuk stukje, komt realistisch over en niet overdreven zoals ik toch ook wel een beetje verwacht had.

Mooie producten heb je ook, moest wel lachen om het middel wat je op 9.33 gebruikt! :D
 
Wel een beetje jammer dat het stukje met de waxverzameling de uitzending niet gehaald heeft.
Dat was vast veel teveel reclame voor de Ibrido ;)
 
's nachts je auto gaan foamen, ik lag helemaal dubbel:D Ik denk inderdaad dat ze hier geen beter persoon voor konden hebben. Zeer leuk stukje en die passie, net als een klein jongetje dat voor de eerste keer verliefd is, echt prachtig!
 
rogier,

GEWELDIG!

wij zaten op de bank en vonden de opmerking van jouw zoon echt SUPER!

"de binnenkant zie je toch niet"

-"die moet ook schoon wezen, ik zie het, ik weet het"

"blijf het raar vinden"

:D

virus slaat nog wel een x over als zijn eerste autootje voor de deur rolt en papa hem eens goed laat glanzen!


nogmaals, zag er leuk uit!

groetjes!
 
Heb genoten van de uitzending. Was allemaal goed in elkaar gezet. Mooie wagen heb je zeg.:)^

Mijn vrouw zat er met de mond open naar te kijken. Waarna ik de opmerking plaatste, zie ik ben er nog niet zo veel mee bezig. Ik heb dus ook geen gezeur meer thuis. Ik heb de uitzending op de harde schijf staan dus kan hem nog een keer kijken. Ook nog in HD ook.
 
Ha ha ha geweldig.

Zou de DAP ook te veel lawaai maken als je er in de nachtelijke uurtjes mee aan de gang gaat ???:D

Zie het al helemaal voor me. En dan nog van die grote bouwlampen er op... dan sluiten ze je gegarandeerd op ! rofl
 
Ik vond het ook en gaaf stukje. Te kort voor mijn gevoel haha, ik kan er uren naar kijken hoe je over je spullen praat. Verder ook mooie beading shots trouwens :grinning:
 
Hallo Rogier,

Heb gisteren na het werk nog kunnen kijken(in 2 keer ,want mijn pc werd te warm van dat filmpje:-b )
Moet zeggen dat je dat goed gedaan hebt ,...dit dient voor zus, dit voor zo.... en ook jouw zoon die zijn mening geeft....
ach..hij weet nog niet beter hé,dat komt wel.
Hele mooie auto die je hebt :cool: ,ik vraag me af of je de binnenkant niet sneller doet ,door je velgen er ff af te halen :D

Groeten Danny
 
Haha mooi man.

"Er zit al modder op m'n wielen, eigenlijk moet ik ze even afspuiten. Ik denk dat ik dat maar even ga doen ook."

Briljant!
 
Ik heb net de uitzending terug gekeken.

top aflevering. heb genoten :p

daarentegen is het ook een pracht van een auto!

complimenten!